צחוקים באולפן: הכתבת הביאה את התינוק - המגיש הוותיק נמס

כתבת ערוץ 12 בארצות הברית יונה לייבזון, הנמצאת בישראל, קפצה לאולפן החדשות עם בנה המתוק. עודד בן עמי ששהה בדיוק באולפן הגיב לילד ולייבזון סיכמה: "עוגיה פגש עוגיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/23 08:52 כד בסיון התשפג

צחוקים באולפן: הכתבת הביאה את התינוק - המגיש הוותיק נמס
יונה לייבזון, הביאה את התינוק, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

כשאנחנו צופים בערוצי הטלוויזיה, נשקף אלינו הצד הרציני והמהוגן של הכתבים והאולפן של הערוצים השונים, אך מאחורי הקלעים, המציאות שונה עם אירועים חריגים ומצחיקים. רגע כזה קרה אתמול באולפן ערוץ 12 כאשר כתבת הערוץ, יונה לייבזון הגיעה עם בנה המתוק עמנואל לאולפן החדשות שם פגש את המגיש הוותיק עודד בן עמי.

"כשעוגיה פגש עוגיה"

בתמונה שפרסמה לייבזון ברשתות החברתיות, נראה בן עמי מגיב בחיוך רחב לביקור של התינוק באולפן החדשות. לייבזון עצמה סיכמה את החוויה וכתבה באינסטגרם: "כשעוגיה פגש עוגיה". כתבת הערוץ המקביל 13 נריה קראוס הגיבה ללייבזון: "אוי זה מתוק".  

כשהבן הבכור נולד ללייבזון

לפני חמישה חודשים קיבלנו בשורה משמחת מהעיתונאית יונה לייבזון, שמשמשת כשליחת חברת החדשות לניו יורק, כי בן בכור נולד לעיתונאית ולבן זוגה רועי הררי שזכה לשם התנ"כי המהמם  - עמנואל. לייבזון שנולדה בליטא ועלתה עם משפחתה לישראל ב-1990, התחילה את דרכה העיתונאית בגלי צה"ל שם הייתה ראש הדסק לענייני כלכלה. ב-2015 הצטרפה לייבזון למערכת חדשות 12 ככתבת לענייני רווחה וכלכלה וב-2019 עברה להיות כתבת חברת החדשות בארצות הברית, תפקיד אותו היא עושה עד היום.