לא מתקפל: הצייצן שנתבע משיב לערוץ 14

אמיר בר-קול תקף כתב את ערוץ 14 על התבטאותו ביחס לחייל והחיילת שנהרגו בגבול מצריים - ואוים בתביעה בסך בחצי מיליון שקלים. כעת הוא מגיב לראשונה: "אני מתקפל רק בפילאטיס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 23:24 יט בסיון התשפג

לא מתקפל: הצייצן שנתבע משיב לערוץ 14
צילום: ערוץ 14

לאחר סערת הדברים שנאמרו באולפן ערוץ 14 בעקבות התקרית הקשה בגבול מצרים שם נהרגו שלושה לוחמים, ביקורות רבות הוטחו בערוץ. כנגד אחד הטוענים, אמיר בר-קול, הגיש הערוץ בתחילת השבוע תביעה על סך של 250 אלף שקלים. היום (ה'), בר קול הגיב לראשונה לתביעה, ולא הסתיר את הזלזול: "אני מתקפל רק בפילאטיס".

"ערב טוב ואובג'קשן לכולם", פתח וכתב בר-קול. "השבוע נאמרו בערוץ 14 דברי בלע קונספרטיביים על החיילים שנהרגו בגבול המצרי. במקום להתנצל בפני המשפחות האבלות, ערוץ 14 איימו לתבוע אותי - כן, אותי - על רבע מיליון שקל, אם לא אתקפל ואמחק את הציוץ שפרסמתי על דבריהם", תיאר הצייצן את המצב, והדגיש כי אינו מתכוון לחזור בו מדבריו: "ובכן, אני מתקפל רק בפילאטיס. חן חן" כתב.

"צריך לשים את זה על השולחן - לוחם ולוחמת, לבד, 12 שעות, בלילה"

נזכיר כי הביקורות של הצייצן על הערוץ הגיעה לאחר שיח בין הכתב הצבאי הלל ביטון רוזן שאמר: "צריך לשים את זה על השולחן - לוחם ולוחמת, לבד, 12 שעות, בלילה, בבוטקה מטר על מטר. מראש יש פה טעם לפגם". לבין המגיש בועז גולן שאמר: "יש פה זלזול בערכי הצבא, יש פה אג'נדות שמאל מטורפות, צריך להגיד את זה!". 

כתב התביעה של ערוץ 14

כתב התביעה של ערוץ 14 צילום: ללא