מתוק: התמונה המרגשת של אביב אלוש לכבוד יום ההולדת הלועזי

לרגל יום הולדתו הלועזי, אביב אלוש פרסם תמונה מתוקה מחגיגות יום הולדת שנה עם משפחתו ובירך את העוקבים בפוסט באינסטגרם, "שתסתלק שנאת החינם מבינינו ותכנס בנו אהבת חינם ויראת שמים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/23 12:38 כג בסיון התשפג

מתוק: התמונה המרגשת של אביב אלוש לכבוד יום ההולדת הלועזי
אביב אלוש, צילום: טל עבודי

בשנים האחרונות השחקן אביב אלוש עבר תהליך התחזקות והתקרב לדת. רק מתבקש שאלוש יציין בחשבון האינסטגרם הפעיל שלו את יום הולדתו העברי, אך השנה השחקן בחר לפרסם את הפוסט המרגש דווקא בתאריך הלועזי. "בגלל שזה היה בשבת לא יכולתי לברך אתכם", הסביר השחקן. אלוש החליט לנצל את התאריך השני ופרסם פוסט ברכות לצד תמונה מרגשת מהילדות.

אביב אלוש בתמונה מתוקה מהילדות: "שום דבר בחיים הוא לא מובן מאליו"

לצד התמונה של אלוש בן השנה, כששני הורים מחזיקים אותו והוא רוכן מול עוגת שוקולד שנאפתה לכבודו, אלוש כתב,  "מברך את כולנו מכל הלב שנזכה לשמחה אמיתית ושלמה. שנתבשר תמיד רק בבשורות טובות, שנראה רק דברים טובים ואת הטוב בכל דבר. שהדיבור שלנו יהיה תמיד מצמיח וחיובי כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו. שכל התפילות שלנו ככלל ושל לכל אחד ואחת בעולמו הפרטי יתקבלו בדרך היפה והמדויקת ביותר".

השחקן המשיך ובירך את העוקבים שלו, וגם את עצמו, "שנזכה תמיד להבדיל בין העיקר לתפל ושנהיה תמיד בהכרת הטוב על מה שיש כי מה שיש לנו זה הכי טוב והכי מדויק עבורנו. שנהיה עשירים ושמחים בחלקנו. שתסתלק שנאת החינם מבינינו ותכנס בנו אהבת חינם ויראת שמים". לסיום, השחקן הודה לקהל האוהב, "על האהבה ועל הקבלה ועל עצם היותכם כאן ובכלל, כי שום דבר בחיים הוא לא מובן מאליו".