לכבוד יום ההולדת העברי של אשתו: התמונה המתוקה שאביב אלוש פרסם

השחקן המוכר שיתף פוסט לכבוד יום הולדתה של נופר אשתו, בו הודה על החיים לצידה, בירך וגם שיתף תמונה מיוחדת שלה מילדותה: "אני בהודיה אין סופית על הזכות לחלוק איתך את החיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/04/23 11:10 ל בניסן התשפג

לכבוד יום ההולדת העברי של אשתו: התמונה המתוקה שאביב אלוש פרסם
צילום: Flash90

אביב אלוש, אחד השחקנים המצליחים והמוכרים בישראל, שיתף היום פוסט חגיגי בחשבון האינסטגרם שלו, לכבוד יום הולדתה העברי של אשתו נופר. לצד הברכות והאיחולים המרגשים, צירף השחקן לפוסט תמונה מתוקה במיוחד, שעובדה בטכנולוגיית AI,  של אשתו כילדה קטנה וג'ינג'ית.

"אני בהודיה אין סופית"

אלוש כתב בהתרגשות: "ל' בניסן. היום בו נבחרת להגיע לעולם, ולמלא אותו באור הטוב המיוחד והג'ינג'י שלך. אני בהודיה אין סופית על הזכות לחלוק איתך את החיים את הבית והמשפחה שבנינו ולעולם מצידי" השחקן הוסיף ואיחל לאשתו: שתמיד תהיי בריאה ושמחה ושפשוט תמשיכי - תמשיכי לצעוד ככה בכנות, בחכמה, באמת ובפשטות האצילית שלך ולפזר טוב בעולם. מזל טוב אשתי האהובה".

"כל הגוף שלי מתכווץ וכואב"

לא סתם אלוש בירך דווקא את יום ההולדת העברי של אשתו- בשנים האחרונות הוא בתהליך משמעותי של התקרבות לדת, וכחלק מזה, שמירה על לוח השנה העברי חשוב לו במיוחד. כך למשל, לפני חודשיים אלוש פרסם פוסט בו יצא נגד יהודים שמציינים את חג המולד: "כמה בלבול ודווקא בחג של ניצחון האמונה, לאט לאט רואים את העצים של חג המולד מבצבצים להם במחוזות הסטורי, כל פעם שאני רואה דבר כזה כל הגוף שלי מתכווץ וכואב ועצוב" כתב.