רמי קליינשטיין בן ה-16: "הבעיה היא למצוא את הפשרה"

תיעוד נדיר של הזמר מהתוכנית "דרכו של זמר" משנת 1978 פורסמה ב"כאן ארכיון". קליינשטיין בן ה-16 מנה כבר אז את שלושת הקשיים הכי גדולים בקריירה שלו. נראה כי הקשיים חלפו עברו

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 22:48 כב בסיון התשפג

רמי קליינשטיין בן ה-16: "הבעיה היא למצוא את הפשרה"
צילום: Gili Yaari/FLASH90

רמי קליינשטיין הפך ברבות השנים לאחד היוצרים החשובים בישראל, כזה שכתב כמה מהקלאסיקות הגדולות של הזמר העברי. קשה אולי להאמין אבל גם זמר מצליח כמו קליינשטיין היה פעם זמר צעיר וחולם, עם קשיים ושאיפות. בכאן ארכיון חושפים קטע מתוכנית בה לקח חלק בשנת 1978 שנותנת הצצה לקשיים שחווה קליינשטיין בן ה-16.

צפו בקטע הנדיר:

"הקשיים הם קודם כל בכתיבת המוסיקה" אומר הזמר בקטע שהועלה לעמוד האינסטגרםש ל כאן ארכיון, "המוסיקה שאני כותב זה לא תמיד המוסיקה שהקהל אוהב ותמיד צריכים למצוא את הפשרה והבעיה היא למצוא את הפשרה" הציף קליינשטיין קושי שוודאי קיים גם היום בקרב זמרים לא מעטים.

"לא כל אמרגן רוצה בכלל לראות נגנים צעירים"

קליינשטיין הצעיר הוסיף עוד שני קשיים שאותם סביר להניח נשארו הרחק מאחור. הראשון שמתאר קליינשטיין בן ה-16 הוא "למצוא אמרגן, לא כל אמרגן רוצה בכלל לראות נגנים צעירים לרוב הם מעדיפים אנשים שהם כבר בדרך" ובעיה נוספת שהציף היא נושא הכסף שצריך על מנת להצליח בתחום: "כסף לא זורם אצלינו אז צריך למצוא מקור" אמר.