רמי קליינשטיין מתמוגג מהגננת הדתייה: "אישה מדהימה"

הזמר והיוצר הקדיש פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בכדי להודות לגננת סיגל, הגננת של בנו מילוא. בפוסט שיבח לאשתו על הבחירה לשלוח את הילד לגן דתי, והודה, "את האנשים הטובים במסלול חיינו אפשר לזהות במבט בעיניים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/23 16:15 ט בסיון התשפג

רמי קליינשטיין מתמוגג מהגננת הדתייה: "אישה מדהימה"
צילום: Gili Yaari/FLASH90

רמי קליינשטיין, זמר ויוצר ותיק ומוערך בציבור, מתחזק גם חשבון אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים. אתמול (א'), לדוגמה, הוא ניצל את הפלטפורמה הזאת כדי לכתוב פוסט הערכה מרגש. "זאת לא הפעם הראשונה שאני בוחר לכתוב כאן על אישה אחת, מדהימה במיוחד", כתב הזמר, והתכוון לגננת של בנו מילוא, הגננת סיגל.

רמי קליינשטיין שיבח את הגננת: "קשה לתאר כמה אנחנו אוהבים את האישה הזאת"

הגן של סיגל זכה בשבוע שעבר בפרס החינוך הארצי, "זה אולי קצת משונה, לשמוע אותי מתרגש כל כך מגננת או מפרס", הודה קליינשטיין, "אבל קשה לתאר כמה אנחנו אוהבים את האישה הזאת במשפחה שלנו, כמה אנחנו מודים על הבחירה לשלוח לגן שלה את מילוא הקטן". הזמר התרגש והסביר כי בזכות אשתו, שלא נבהלה מהכותרת "גן ממלכתי-דתי", הם זכו בגננת המיוחדת לבנם הקטן.

"בכל פעם שאני נזכר איך כמעט פספסנו גננת כמו סיגל רק בגלל ההרגל החברתי להפרדה, לבידול, להליכה עם העדר לקבוצת השייכות הטבעית, אני נזכר באחד השיעורים הגדולים שלמדתי ושאני ממשיך ללמוד בכל יום", כתב הזמר, "את האנשים הטובים במסלול חיינו, אפשר לזהות במבט בעיניים, בתחושה. הם לא אמורים להיות בדיוק כמונו כדי שנוכל לאהוב אותם מכל הלב". הזמר סיים את הפוסט והודה שוב לגננת, שמגדלת דור של ילדים על ערכים של כבוד הדדי, חדשנות, אהבת ארץ ישראל ודרך ארץ.