אחרי שנה בלבד: מזכ"ל תנועת הנוער עוזב

מזכ"ל עזרא הרב יאיר בינשטוק הודיע כי יסיים את תפקידו בקיץ הקרוב: "למדתי להכיר תנועה בעלת חזון, ערכים ורף גבוה" והוסיף: "מסיים בהרגשה שהתנועה בה צומחים ילדינו נמצאת בידיים הטובות ביותר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 19:24 כב בסיון התשפג

אחרי שנה בלבד: מזכ"ל תנועת הנוער עוזב
הרב יאיר בינשטוק, הודיע על עזיבה, צילום: אמונה בינשטוק

מזכ"ל תנועת עזרא, הרב יאיר בינשטוק, הודיע היום (ראשון) להנהלת התנועה, למרכזות ולהורי החניכים כי הוא יסיים את תפקידו בשבועות הקרובים, בסופם של מפעלי הקיץ של התנועה, וזאת לאחר כשנה של כהונה בתפקיד. 

במכתב ששלח להורים כתב הרב בינשטוק בין היתר: "אני מתבונן בימים אלו אחורה על הנעשה בתנועה בשנה החולפת שהייתה מוצלחת מאד לתנועה ואני נפעם מכמות הפעילות ואיכות העשייה שהתנועה הובילה, במספר שיא של רישום חניכים לכל המפעלים, ברמת הבטיחות ואיכות ההדרכה במפעלים, בקשרים עם שכבות של בוגרי התנועה, בייצוב מחלקות התנועה, בפתיחת מחלקת הקיימות, בהרחבת פעילות החג"ס וגיוס והכשרת המנחים, ביצירת קשרים מפרים עם שאר תנועות הנוער בישראל ועוד".

מכתבו של הרב בינשטוק

מכתבו של הרב בינשטוק צילום: ללא

"מסיים בהרגשה שהתנועה בה צומחים ילדינו נמצאת בידיים הטובות ביותר"

"זו הייתה שנה מופלאה בעבורי" כתב הרב בינשטוק, "בה למדתי להכיר אנשים שיש בהם איכות אנושית ויכולת מקצועית ברמה גבוהה ביותר, ותנועה בעלת חזון, ערכים ורף גבוה. באופן אישי למדתי להכיר את הקצב המהיר והאינטנסיבי של העשייה אליה נדרש המזכ"ל החולש על כל העשייה בתנועה, ואכן זו הייתה שנה מאתגרת במיוחד עבורי. על כן בתחושות מעורבות ולבטים רבים החלטתי היא כי המעשה הנכון בעבורי ובעבור התנועה הוא להעביר את שרביט המזכלו"ת לבא אחרי", הוסיף.

הרב בינשטוק חתם את המכתב וכתב: "אני מסיים בהרגשה שהתנועה בה צומחים ילדינו נמצאת ומנוהלת בידיים הטובות ביותר, ורוצה להודות לכם ההורים על האמון הגדול שנתתם וממשיכים לתת בתנועה, על הדרך המשותפת בחינוך ילדינו החניכים, ומאחל לכולנו שנהיה שליחים נאמנים להצמחת דורות של אנשי אמת ואמונה".

נכנס לפני שנה לתפקיד

כזכור, לפני כשנה החליף הרב בינשטוק את המזכ"ל הקודם שאול דה מלאך. בכניסה לתפקידו אמר: "אני חוזר הביתה, למקום שעיצב אותי והוא גם חלק ממי שאני היום. זו זכות עצומה לעמוד בראש תנועת הנוער שבה צמחתי, ובה גם הדרכתי במשך מספר שנים, מכיתה י' ועד לשירות הצבאי שלי. גם כבוגר התנועה הייתי פעיל ב". הרב יאיר בינשטוק, מתגורר באפרת, נשוי ואב לשישה. במקביל לתפקידו כמזכ"ל, הוא ימשיך לכהן כרב קהילת זית רענן באפרת.