שירי מימון הגשימה חלום: "מה שדמיינתי מאז שאני ילדה"

רגע אחרי שהופיעה על הבמה הגדולה בקיסריה וחגגה 20 שנות קריירה מוזיקלית מצליחה, שירי מימון סיכמה את החוויה המרגשת בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה, "כל מה שדמיינתי קרה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/23 15:14 כב בסיון התשפג

שירי מימון הגשימה חלום: "מה שדמיינתי מאז שאני ילדה"
שירי מימון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

מאז התפרסמה בעונה הראשונה של "כוכב נולד", בה זכתה במקום השני מול נינט שקטפה את המקום הראשון, שירי מימון היא אחת הכוכבות הגדולות בארץ. ביום חמישי האחרון היא חגגה 20 שנות קריירה במופע ענק בקיסריה. היום (א'), עייפה ומרוצה, הזמרת סיכמה את החוויה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה.

שירי מימון חגגה 20 שנות קריירה: "חלומות נועדו כדי שנגשים אותם"

"כשהנחתי את הראש על הכרית אחרי ההופעה המשוגעת ביום חמישי חייכתי לעצמי", שיתפה מימון, ואז בכיתי. ואז שוב חייכתי, ואז צחקתי בקול". את קשת הרגשות המטלטלת הזמרת חוותה בזכות האירוע הגדול שסיכם את כל הדרך הארוכה שעברה. "אפשר לומר שכל מה שדמיינתי קרה", היא הודתה, "מה שדמיינתי מאז שאני ילדה. הקהל שואג את השירים שלי, אוהב ומחבק באנרגיות מחשמלות, יוני והבנים יושבים מולי, המשפחה שלי, החברים. ריטה איתי על הבמה".

את ההופעה עצמה הזמרת סיכמה במשפט, אנרגיות שלא הצלחתי להתאושש מהם", ומיהרה להבהיר, "בקטע טוב". ולקהל האוהד היא הבטיחה, אני ממשיכה, בהנאה גדולה ובסיפוק ענק, כי חלומות נועדו כדי שנגשים אותם".