אסי עזר ירד על רותם סלע בסטורי - כך היא הגיבה

בזמן שהם מצלמים יחד תכנית חדשה בחו"ל, אסי עזר צילם את הפרטנרית בסטורי והקניט אותה, "אנחנו יכולים להישרף והיא לא תשים לב בכלל". רותם סלע לא נשארה חייבת והגיבה בסטורי משלה, "למה אתה לא מספר לכולם?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/23 15:28 יח בסיון התשפג

אסי עזר ירד על רותם סלע בסטורי - כך היא הגיבה
אסי עזר ורותם סלע, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

מנחי הטלוויזיה ואחד הצמדים המוכרים ביותר על המסך שלנו, אסי עזר ורותם סלע, נמצאים בימים אלה בחו"ל לצורך תכנית חדשה שהם מובילים יחד. השניים רגילים לבלות זה עם זו ולהעביר יחד שעות רבות והחוויה תמיד מלווה בירידות הדדיות. הפעם עזר צילם לסטורי שלו את הפרטנרית כשהיא הולכת לבדה ברחוב, ופנה למיליון העוקבים שלו, "חבר'ה, תראו, פשוט יצאה מהאוטו והיא הולכת לבד", התלונן, "לא מחכה לאף אחד, הולכת לבדה במלון, אנחנו יכולים להישרף והיא לא תשים לב בכלל".

אסי עזר ירד - רותם סלע החזירה: "למה אתה לא מספר לכולם כמה אתה איטי?"

הדוגמנית לא נשארה חייבת, וברגע שראתה את הסטורי השיבה בסטורי משלה, בחשבון האינסטגרם שמונה למעלה ממיליון עוקבים. "למה אתה לא מספר לכולם כמה אתה איטי וכמה אני מחכה לך כל יום צילום שעות?" היא התלוננה בחזרה, "הרי חצי מהחיים שלי אני מבזבזת על לחכות לך".

הצמד ינחה ריאליטי חדש המבוסס על משחק "הרוצח"

התכנית החדשה שמנחים הצמד היא ריאליטי חברתי שמבוסס על המשחק "הרוצח", הנקרא גם "העיירה", ובשנה האחרונה הפך לאחד הפורמטים החדשים המדוברים ביותר בעולם. עד כה שודר הפורמט בהצלחה במדינות רבות, ביניהן אוסטרליה, ארצות הברית ובריטניה, ונמכר ל-17 מדינות שיפיקו לו גרסאות מקומיות. במסגרת התוכנית שתשודר בקשת 12, קבוצה של ישראלים מתכנסת בטירה אירופאית כאשר המטרה היא להישאר אחרון ולזכות בכל הקופה.