"אבא, מתי אתה בוכה?": השיחה המרגשת של גיא זוארץ עם בתו

חודשים ספורים לאחר מות אביו, גיא זוארץ נקלע לשיחה לילית ומרגשת עם ביתו הקטנה. הבת ליה שאלה את האבא האם הוא מתגעגע לאביו המנוח, ומנחה הטלוויזיה הודה, "כל יום אני חושב עליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/23 11:50 טו בסיון התשפג

"אבא, מתי אתה בוכה?": השיחה המרגשת של גיא זוארץ עם בתו
גיא זוארץ, צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

לפני מספר חודשים השחקן והמנחה גיא זוארץ איבד את אביו, שהלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלה. המוות הכואב טלטל את המשפחה כולה, בתוכה הכלה יעל בר זוהר וארבעת ילדיהם. אתמול (שבת), שהאב השכיב את ביתו ליה לישון וסיפר לה סיפור לפני השינה, היא הפתיעה אותו בשיחה על הסב שהלך לעולמו.

השיחה של גיא זוארץ עם הבת הקטנה: "אתה מתגעגע לסבא?"

"היו לי עם סבא רק 7 שנים, לך כיף, היו לך 50", התלוננה הבת. האב המופתע הסכים, אך הזכיר לבת שהיו לה הרבה רגעים שמחים עם הסבא, "הוא מאוד אהב אותך, הוא קרא לך ליאונה". זוארץ הקטנה שאלה את האבא האם הוא מתגעגע לאביו, והוא השיב, "בטח, כל יום אני חושב עליו". "אתה בוכה לפעמים?", שאלה הבת, והאב הודה שהוא בוכה כל יום. "מתי אתה בוכה, אבא?", המשיכה הקטנה לשאול, "לא יודע, זה פתאום מגיע והולך".

האב הרגיע את הבת, "ליה שלי, סבא איתנו כל הזמן. בכל רגע שאת חושבת עליו תדעי שהוא איתך, שומר ומחזק אותך מלמעלה, ואם את רוצה לבכות זה ממש בסדר כי עמוק בפנים הלב שלך שמח שהיה לך כזה אבא מהמם". הבת התרצתה, איחלה לאביה לילה טוב ונרדמה.