ענהאל שמואלי מתוודה: "המרחק עשה לנו טוב"

לאושיית הרשת היה חשוב להבהיר לעוקבות הרבות שלה באינסטגרם, שזוגיות ממושכת מאבדת עם הזמן מההתרגשות והתשוקה, ושיתפה מחייה האישיים: "מתבאסת שעקיבא היה צריך לנסוע כל כך הרבה זמן כדי לעורר בי את זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/23 17:39 טו בסיון התשפג

ענהאל שמואלי מתוודה: "המרחק עשה לנו טוב"
עקיבא וענהאל שמואלי, צילום: אורי אריה

אושיית הרשת ומדריכת הזוגיות, ענהאל שמואלי, שיתפה לאורך התקופה האחרונה על התמודדותה עם נסיעתו של בעלה, עקיבא, לזמן ממושך בחו"ל, ועל ההתרגשות והשמחה עם חזרתו ארצה. בתוך כך, היום (א'), לשמואלי היה חשוב להבהיר כי תחושת "הפרפרים בבטן", וההתרגשות שליוותה אותה עם שובו של בעלה אינם טבעיים לזוגיות ארוכת שנים - אבל עדיין אפשר לייצר אותם.

שמואלי: "מתבאסת שעקיבא היה צריך לנסוע כל כך הרבה זמן כדי לעורר בי את זה"

"האתגר הכי גדול של הזוגיות הוא לשמר את הריגוש והתשוקה. הרי הריגוש נובע ממסתוריות, מהדברים שאנחנו לא יודעים, ולכן יש אותו בשפע בשנים הראשונות", פתחה וכתבה בחשבון האנסטגרם שלה. "לכן לאורך השנים אין מה לצפות לפרפרים - כי אנחנו אנושיים, ובעצם זה רק מעיד שאנחנו מכירים זה את זו טוב יותר ולכן יש פחות חדוות גילוי זה על זו". עוד הסבירה שמואלי כי יש הרבה טוב בחברות החזקה שנוצרת בין בני הזוג לאורך השנים, ועדיין ניתן לשמר את התשוקה: "מייצרים את הריגוש מידי פעם. מפתיעים, שוברים שיגרה".

בהמשך שיתפה כיצד העיקרון הזה נוגע לזוגיות שלה באופן אישי, "כמו שכתבתי, מתבאסת שעקיבא היה צריך לנסוע כל כך הרבה זמן כדי לעורר בי את זה, אבל כך היה וזה מה שהתאים לנו והיה לי חשוב לשים את זה על השולחן שהמרחק (המעצבן) עושה לנו טוב", כתבה שמואלי. "מצד שני מותר לשמוח שעשה טוב ובו זמנית להודות שזה היה מאתגר. עכשיו צריך לעבוד על הפעם הבאה שנתרגש מבלי שעקיבא ייסע".