אחרי שחזרה מניו יורק - מאיה ורטהיימר בווידוי מפתיע

זמן קצר לאחר שבעלה התפטר מתפקיד קונסול ישראל בניו יורק והשניים שבו ארצה, מנחת הטלוויזיה מגלה מדוע כשהייתה בחו"ל לא שיתפה באינסטגרם בזמן אמת, "לא יכולתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/23 13:27 יט באייר התשפג

אחרי שחזרה מניו יורק - מאיה ורטהיימר בווידוי מפתיע
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשנים האחרונות מאיה ורטהיימר ובעלה, אסף זמיר, שהו בניו יורק במסגרת תפקידו כקונסול ישראל. במסגרת הסערות הפוליטיות סביב הרפורמה המשפטית זמיר התפטר מתפקידו, ומנחת הטלוויזיה מיהרה לחזור לארץ ישראל. היום (ד'), זמן לא רב אחרי חזרתה ארצה, ורטהיימר העלתה סטורי מפתיע. "אני רוצה רגע לספר משהו", כתבה, "יש לי וידוי".

"לא העליתי אף פעם את הסטוריז שלי ממש בזמן אמת"

הווידוי עליו דיברה ורטהיימר, קשור לתקופה בה הייתה עם בעלה ובתם אסיה בניו יורק. "במשך זמן השהות שלנו לא העליתי אף פעם את הסטוריז שלי ממש בזמן אמת", הודתה אושיית הרשת, "האמת שהיו הרבה חלקים שלא חשפתי אותם". ורטהיימר נימקה את הסיבה, "בגלל כל נושא הביטחון ושליחות דיפלומטית לא יכולתי לחשוף הרבה דברים".

"יש כל הזמן ביקורת, לכן אף אחד לא חושף את חייו"

הסודיות מנעה מורטהיימר לחשוף אנשים שהיו איתם, "אנשים שאנחנו מאוד נתגעגע אליהם". האושייה העלתה סטורי נוסף שלה עם בעלה, וכתבה, "ובאמת של החיים, האיש שלי בתפקיד ציבורי, וכפי שאתם רואים איך זה עובד בפוליטיקה, לא משנה מה אתה עושה יש כל הזמן ביקורת, לכן אף אחד לא חושף את חייו". לסיום, ורטהיימר שיתפה שהיא לא בן אדם ששם פס על כולם, "אני רגישה ורוצה תמיד שכולם יאהבו אותי, גם כשזה בלתי אפשרי".