עדן הראל מגלה איך היא שומרת על צניעות: זה מה שאני עושה

אשת התקשורת שחזרה בתשובה, עדן הראל, נשאלה איך היא שומרת על צניעות בקיץ והשיבה כי היום זה הרבה יותר קל מאשר בעבר: "יש מלא אופנה מהממת וצנועה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 07:59 יט בסיון התשפג

עדן הראל מגלה איך היא שומרת על צניעות: זה מה שאני עושה
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: טל עבודי

כשהייתה בת 18 בלבד, עדן הראל הספיקה להפוך למנחה בערוץ המוזיקה הבינלאומי MTV. כשחקנית ומנחה חילונית, הראל פרצה אל תוך עולם התרבות. השנים חלפו והיא נישאה לעודד מנשה, כוכב ילדים מצליח בעצמו. במהלך השנים, השניים חזרו בתשובה, הביאו לעולם שישה ילדים משותפים. על החזרה בתשובה הזוג מרבה לדבר בהרצאה המשותפת שלהם, וגם בסרטונים המחזקים שהם מפרסמים ברשתות החברתיות.

"היום זה הרבה יותר קל, תדליקי מזגן, זה מה שאני עושה"

אחת מעוקביה של הראל, שאלה אמש (ד') איך היא מתמודדת עם לבוש צנוע בקיץ. "אני ממש רוצה ללכת בצניעות אבל בקיץ זה קשה, מה עושים?", שאלה העוקבת. אשת התקשורת השיבה כי היום המצב הרבה יותר קל מבעבר. "היום זה הרבה יותר קל", ענתה הראל, " יש מלא אופנה מהממת וצנועה. חם? נכון, לא הכל קל בחיים, תדליקי מזגן, זה מה שאני עושה".

צילום: טל עבודי

עדן הראל מגלה מה הדבר הכי קשה בחזרה בתשובה: "השנייה הזאת"

כאמור, הראל עורכת מדי כמה זמן שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה בו היא משתפת את עוקביה על תהליך החזרה בתשובה שלה. בחודש שעבר, חשפה אשת התקשורת מה היה הדבר הכי קשה עבורה בחזרה שלה בתשובה. "השנייה הזאת שהאסימון נופל, ואת מבינה שאת הולכת להפוך את כל החיים שלך, כי חיית חיים של שקר", שיתפה המנחה בכנות, והוסיפה בצחוק, "השאר כבר זורם".