צפו עדן הראל פרצה בבכי מול המצלמה: "השידור הכי קשה בחיי"

אשת התקשורת שחזרה בתשובה, קיבלה את ההודעה על פטירתו של הרב אדלשטיין בשידור חי ושיתפה בדמעות על הקשר המיוחד עם משפחתו: "הם ליוו אותנו המון בתחילת התשובה שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 16:39 י בסיון התשפג

עדן הראל פרצה בבכי מול המצלמה: "השידור הכי קשה בחיי"
צילום: טל עבודי

מנהיג הציבור החרדי- ליטאי, הרב ירחמיאל גרשון אדלשטיין, הלך היום (ג') לעולמו והוא בן 100, זאת לאחר שפונה במצב קשה בערב חג השבועות בעקבות אירוע לבבי. אשת התקשורת שחזרה בתשובה, עדן הראל, קיבלה את ההודעה על פטירתו של הרב אדלשטיין בשידור חי בערוץ 14 ולא הסתירה את הקושי שלה להמשיך בשידור.

"הוא היה בן 100, בהחלט בשיבה טובה", הודיעה הראל ושיתפה בדמעות על הקשר שלה ושל משפחתה עם הרב, "יש לנו קשר עמוק עם משפחת אדלשטיין, הם ליוו אותנו המון בתחילת התשובה שלנו, גם ברמת השרון. היינו ממש מקורבים וקרובים לרב".

צפו: עדן הראל פרצה בבכי מול המצלמה: "השידור הכי קשה בחיי" (קרדיט: ערוץ 14)

הרב גרשון אדלשטיין

הרב גרשון אדלשטיין צילום: שוקי לרר

הכתב החרדי שיתף: "חלמנו שיהיה סנדק של הבן שלנו"

הכתב הפוליטי של כאן 11, מיכאל שמש, שהיה הכתב החרדי הראשון בגלי צה"ל, שיתף בעמוד הטוויטר שלו ברגע המרגש שלו עם הרב אדלשטיין, שהיה הסנדק בברית של בנו, איתי. "זה היה רגע מרגש ותחושה של זכות עצומה שלא תחזור. 100 שנים של תורה, מצוות, קידוש השם ונועם הליכות שאין שני לו", פתח הכתב את דבריו.

מיכאל שמש

מיכאל שמש צילום: צילום מסך - כאן 11

שמש סיפר על דמותו הייחודית של הרב שידע "לגעת בנפשם של ילדים ומבוגרים". "ברב אדלשטיין היה משהו מיוחד, הוא הבין את הדור, את הפרט, את הקשיים וההתמודדויות המורכבות ביותר. הוא ידע לגעת בנפשם של ילדים ומבוגרים. אהבתי את הרב כל השנים, חלמנו שנזכה שיהיה סנדק של הבן שלנו. זכינו לחיות בדור שלו זכינו להכיר אדם גדול כזה אני ומשפחתי באופן אישי זכינו. ת.נ.צ.ב.ה".