אסי עזר מודה: "המפיקה הכריחה אותי"

יום הצילומים האחרון של הסדרה שכתב אסי עזר, "מתוקים", הגיע לסיומו. למרות שלא תכנן לעשות זאת, יוצר הסדרה נאם בפני השחקנים ואנשי ההפקה וסיכם את החוויה המרגשת

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 15:39 יא באייר התשפג

אסי עזר מודה: "המפיקה הכריחה אותי"
אסי עזר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בתקופה האחרונה, המנחה והיוצר אסי עזר תיעד רגעים מתוך צילומי הסדרה שלו, "מתוקים". אתמול (ב') התקיים יום הצילומים האחרון לסדרה, והיוצר הנרגש עמד בפני צוות השחקנים ואנשי ההפקה וסיכם את החוויה המשותפת, שהסתיימה עוד לפני שאנחנו, הצופים, זוכים לראות את התוצאה הסופית.

"לא תכננתי לנאום ביום הצילומים האחרון אבל המפיקה הכריחה אותי"

"לא תכננתי לנאום ביום הצילומים האחרון של 'מתוקים'", הודה יוצר הסדרה, "אבל המפיקה הכריחה אותי ועשתה לי מצפון אז כתבתי כמה מילים". בסרטון שהעלה עזר לחשבון האינסטגרם שלו, הוא הודה לשחקני הסדרה הצעירים ולעמוס תמם השחקן הוותיק. "חוץ ממה שמופיע בוידאו, חשוב לי גם להגיד תודה לכל מי שעבד מאחורי הקלעים של ההפקה הזאת", כתב עזר לצד הסרטון, "בחיי שאפשר היה לראות מקילומטר שכל אחד ואחד מכם נתן הכל כדי שמה שהוא עושה ייצא הכי טוב".

יוצר הסדרה שיתף כי לפני שהתחילו לצלם את הסדרה, המפיקים הבטיחו לו שיביאו את האנשים הטובים ביותר, ואכן עמדו בכך, לדעתו של עזר. "בקיצור, זכיתי", סיכם.  "מת כבר שתראו את התוצאה לקראת סוף השנה", התרגש המנחה, וזכה לשלל תגובות אוהדות מחבריו והקולגות.