הרב יעקב נחימובסקי מודה לאלוהים: "פינה מחיי את מי שלא צריך"

ליבי ויעקב נחימובסקי השתדלו לסיים את הנישואים שלהם על הצד הטוב ביותר, למען ששת ילדיהם המשותפים. בסטורי שהעלה הרב המרקד, הוא רומז בצורה מפתיעה, "מודה לאלוקים שפינה מחיי את מי שלא צריך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/23 14:18 יח בסיון התשפג

הרב יעקב נחימובסקי מודה לאלוהים: "פינה מחיי את מי שלא צריך"
הרב יעקב נחימובסקי , צילום: דובער גרויסמן

כמעט שנה חלפה מאז שליבי והרב יעקב נחימובסקי התגרשו באופן רשמי. מאז הפרידה השניים השתדלו לשמור על כבוד הדדי ולא להביע את דעתם זה על זו, בעיקר למען ששת הילדים שהם מגדלים בשלום. זמן קצר אחרי הגירושין נחימובסקי בחרה להוריד את הפאה, ולא מזמן היא הודתה שהיא אופטימית לגבי אהבה חדשה ולא מתכוונת לוותר עליה

"כל יום שעובר אני מודה לאלוקים"

היום (ד') נחימובסקי העלה סטורי מפתיע, עם רמיזה די ברורה ועוקצנית. על גבי תמונה עם בתו עדינה בתיה, המשותפת לו ולאושיית הרשת, הוא כתב, "כל יום שעובר אני מודה לאלוקים שעשה איתי חסד ופינה מחיי את מי שלא צריך". אם המסר לא היה מספיק ברור, נחימובסקי הוסיף, כשהוא ככל הנראה מתייחס לבת ולשאר הילדים המשותפים, "לעומת זאת, השאיר את מי שכן".

ליבי נחימובסקי: "יש לנו שישה ילדים משותפים, מנהלים את ההורות המשותפת בשבילם"

בראיון שנתנה ליפעת הללי אברהם במאקו לפני כחודש, נחימובסקי הודתה, "אני היום כמו אז, שום דבר לא השתנה. אני כבר סוג של עיכלתי והמשכתי הלאה". כשנשאלה האם היא בקשר עם הגרוש השיבה, "יש לנו שישה ילדים משותפים, מנהלים את ההורות המשותפת בשבילם". למרות שהייתה נשואה לגרוש זמן רב, נחימובסקי לא מתלבטת כששואלים אותה על אהבה חדשה. "חד וחלק אני לא רוצה ולא חושבת שצריך לוותר על אהבה", היא קבעה, "אז אני רואה את עצמי בזוגיות בעזרת השם".