"לא רלוונטי": ליבי נחימובסקי מגיבה על הורדת הפאה

אושיית הרשת החרדית הפתיעה את כולם כשבחרה להוריד את הפאה מראשה זמן קצר אחרי הגירושין. עכשיו היא משיבה לעוקבת שכתבה לה שהיא יותר יפה עם פאה: "אני כבר מזמן לא מנסה להיות יפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/23 10:42 כט בניסן התשפג

"לא רלוונטי": ליבי נחימובסקי מגיבה על הורדת הפאה
ליבי נחימובסקי עם הפאה, צילום: שגב דהן

ליבי נחימובסקי היא אחת מאושיות הרשת הדתיות הגדולות ביותר באינסטגרם, עם למעלה מ-100 אלף עוקבים לחשבונה. בשנה שעברה היא הפתיעה רבים כשהתגרשה מבעלה ואב ששת ילדיה, מהלך לא כל כך מקובל בציבור החרדי. לא מזמן היא עוררה טלטלה נוספת, כשלאחר פחות משנה מהגירושין היא בחרה להוריד את הפאה ולחזור לשערה הרגיל, לאחר שהתייעצה עם רבנית בנושא.

"אני כבר מזמן לא מנסה להיות יפה"

אתמול (ד') נחימובסקי בחרה להתייחס להודעה שקיבלה באינסטגרם. "עם פאה יותר יפה לך", כתבה העוקבת. בסטורי שצילמה, כשהיא עם שערה הטבעי ובלי איפור, האושייה החרדית הגיבה. "אני חושבת שאני כבר מזמן לא מנסה להיות יפה", הסבירה נחימובסקי, והוסיפה, "כל הקטע הזה של הפאה ויותר יפה לי או פחות זה כבר לא רלוונטי כל כך, אני פשוט אני".

נחימובסקי הוסיפה ושיתפה כי במשך שנים היא קבעה לעצמה כלל להצטלם תמיד לסטורי רק עם פאה, לא משנה באיזו שעה. "זה היה מאוד מאוד קשה", שיתפה את העוקבים, "אי אפשר באמת להיות אותנטית כי כל פעם אני צריכה לרוץ ולשים פאה". לסיום האושייה הודתה כי עדיין לא מכרה את הפאות שלה, "הן עומדות פה ומסתכלות עליי".