אודיה מתקשה להחליט ופנתה לעוקבים: "הרוב קובע"

הזמרת המצליחה מוציאה בקרוב שיר חדש אך נותנת לעוקבים לבחור אחד מבין שני שירים חדשים: "שותפים ושותפות שלי, התייעצות קלה אני קצת מבולבלת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 22:00 יז בסיון התשפג

אודיה מתקשה להחליט ופנתה לעוקבים: "הרוב קובע"
אודיה, צילום: ערן לוי

אתם מכריעים: אודיה הפכה בחודשים האחרונים לאחת הזמרות המוכרות והמצליחות בישראל. אבל גם כאשר היא פרצה לקדמת הבמה, היא לא שוכחת את הקהל שלה בבית. לקראת צאת שיר חדש שלה, שיתפה הזמרת בשני שירים שיש לה בקנה וביקשה מהעוקבים ברשתות לעזור לה לבחור איזה שיר יצא ראשון.

בפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה : "שותפים ושותפות שלי, התייעצות קלה אני קצת מבולבלת ונוהל זה נוהל. אז אתם בוחרים את השיר הבא לפי שם השיר בלבד, תנו בראש הרוב קובע, בשם השם נעשה ונצליח". לפוסט צירפה שני שירים חדשים, האחד בשם "אינטלקטוערסית" והשני "הזוג המלכותי".

אודיה רוצה לכתוב שיר על מישהו שהיא לא מכירה

"הרבה זמן שאני סוחבת איזה רעיון ולא בדיוק יודעת איך ואם נכון לקיים אותו", שיתפה הזמרת לאחרונה, "אבל כל רעיון שרודף אותי יותר מיומיים ראוי להגשמה". הרעיון שרודף את אודיה הוא הרצון שלה לכתוב שיר על מישהו שהיא לא מכירה באופן אישי, "חיים של אדם, חוויה שלא הייתי נוכחת בה". השיר שתכתוב ייכנס לאלבום השלישי שלה, תחת השם הפרטי של אותו אדם עליו תכתוב. "אולי זה גם יהפוך למנהג אצלנו, לכו תדעו", הוסיפה כדרך אגב.

אודיה

אודיה, באיזה שיר תבחרו? צילום: עומרי סילבר ורונן אטדגי

"פתחתי מייל במיוחד בשביל הדבר הזה", היא שיתפה את העוקבים שלה, "בעזרת השם אקרא בכל השבוע הקרוב את הסיפורים שלכם, אני בטוחה שהם יעוררו בי השראה". בסיום הפוסט אודיה צירפה את כתובת המייל המדוברת, והודתה לקהל התומך שלה לאורך כל הדבר.