אודיה חיכתה 4 שנים: תודה להשם ששומע את התפילות שלי

הזמרת אודיה חשפה את מאחורי הקלעים של השיר החדש של עומר אדם: "אחרי ארבע שנים שהשיר הזה יושב ומחכה ליום שלו חשבתי לעשות לו כבוד. השיר הוא אולי אחד מהשירים הכי משמעותיים שכתבתי אי פעם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 15:57 יב בסיון התשפג

אודיה חיכתה 4 שנים: תודה להשם ששומע את התפילות שלי
אודיה, עוד סינגל לפני קיסריה, צילום: ערן לוי

דווח היום שהזמרת אודיה אזולאי זכתה בפרס אקו"ם - וזה לא מפתיע: היא אחת הזמרות המושמעות בישראל, כשמלבד ביצוע השירים, היא גם כותבת ומלחינה. אולם היום (ה') הזמרת בחרה לשתף את עוקביה באינסטגרם בבשורה מרגשת, שלא קשורה לזכייה בפרס המכובד, אלא דווקא בשיר שלה, שעלה לאוויר בביצועו של הזמר עומר אדם - "יצאה שבת".

"אני לא נוטה לכתוב פה הרבה, את מה שיש לי להגיד אני שומרת לשירים", פתחה וכתבה. "אבל אחרי ארבע שנים שהשיר הזה יושב ומחכה ליום שלו חשבתי לעשות לו כבוד. השיר הוא אולי אחד מהשירים הכי משמעותיים שכתבתי אי פעם. כתבתי אותו מהכאב הכי חד שכאבתי וכשעוד הייתי רחוקה מלהוציא שיר".

"זה היה כל כך חזק שלא נתתי לשיר הזה לצאת דרכי"

אודיה שיתפה כי למרות שאז עדיין לא הייתה הזמרת המצליחה שהיא היו, היא חלמה שעומר אדם יבצע את השיר הזה: "זה היה כל כך חזק שלא נתתי לשיר הזה לצאת דרכי. חיכיתי. אחרי שניסיתי לערבב את השיר הזה עם כל מיני דברים שלא עשו לו טוב הבנתי שהגרסה הכי טובה שלו היא האמיתית".

הזמרת התייחסה לתוכן השיר, וכתבה: "אז לאותו הבחור עם הרצון הזה להיות טהור ולהתחתן עם אחת טהורה, לאותו אחד שתקוע ברוטינה החולה, משועבד ליצר ולתאוות שלו. זה שמספר לעצמו שזה בסדר ליפול ולהתלכלך עד שהיא תגיע. השיר הזה מוקדש לך". לסיום הודתה: "תודה להשם יתברך שהוא שומע את התפילות שלי".