רגע לפני הטיסה: הצעד המרגש של נועה קירל

רגע לפני שטסה לארצות הברית כדי לקדם את הקריירה הבינלאומית שלה, הזמרת הצעירה עצרה בנמל התעופה לפגישה עם ילדי עמותת "רחשי לב", איתם שרה, רקדה, הצטלמה ובעיקר העלתה חיוך על פניהם

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 06/06/23 18:01 יז בסיון התשפג

רגע לפני הטיסה: הצעד המרגש של נועה קירל
צילום: תומר לשר

אחרי שכבשה את כל אירופה וקטפה את המקום השלישי בגמר האירוויזיון בליברפול עם השיר "יוניקורן", נועה קירל מסתערת על היעד הבא. הזמרת המצליחה, שכבר הגיעה לכל כך הרבה הישגים בגילה הצעיר, הגיעה היום (ג') לנמל התעופה בן גוריון בדרכה לארה"ב, במטרה להניע את הקריירה הבינלאומית שכבר החלה לפתח עוד לפני האירוויזיון.

רגע לפני שטסה לקדם את הקריירה הבינלאומית: נועה קירל נפגשה עם ילדי עמותת "רחשי לב"

רק לפני שעלתה לטיסה הגורלית, קירל נפגשה עם ילדים חולים מעמותת "רחשי לב", מרכז תמיכה ארצי לילדים חולי סרטן בישראל. חניכי העמותה הגיעו לנמל התעופה במקביל לקירל כדי לטוס למחנה הקיץ שלהם, שמתקיים בניו יורק. הזמרת הצעירה הצטלמה עם חניכי העמותה, שרה ורקדה איתם, ובעיקר שימחה מאוד את הילדים החולים. 

למרות שאין לה רישיון - נועה קירל קיבלה רכב חדש

רק לפני ימים ספורים הזמרת הצעירה קיבלה מכונית חדשה. את הרכב קירל רכשה עוד לפני השתתפותה באירוויזיון, וקיבלה אותו במסגרת תפקידה כשגרירת מותג הרכב פיג'ו. המכונית של קירל היא פיג'ו 208 חדשה, ברמת אבזור GT ובצבע כחול. מספר הרישוי של הרכב, שהגיע לארץ טרם האירוויזיון, מתחיל בספרות 23, שהיו מספר ההצבעה של קירל בגמר. למרות שלא תוכל לנהוג בו עד שתשיג את רישיון הנהיגה שלה, קירל תוכל ליהנות מצירוף המקרים המשעשע.