הקומיקאי הדתל"ש מצטרף לנבחרת החגיגית עם נועה קירל ויעל שלביה

הקומיקאי אוראל צברי מצטרף לנבחרת של פסטיגל 2023 ויככב על הבמה הגדולה לצד נועה קירל, יעל שלביה, יהודה לוי, הראל סקעת וכוכבים נוספים שכבר לוהקו למופע המוזיקלי

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 06/06/23 13:52 יז בסיון התשפג

הקומיקאי הדתל"ש מצטרף לנבחרת החגיגית עם נועה קירל ויעל שלביה
אוראל צברי, צילום: סטודיו מאיסה

הליהוקים לפסטיגל 2023 נמצאים בימים אלה בעיצומם. בכל פעם הפקת הפסטיגל, המופע הגדול שמתקיים מדי שנה בחנוכה, מודיעה על ליהוק חדש ומפתיע. לא מזמן דיווחנו על הצטרפותה של הדוגמנית יעל שלביה לנבחרת המבטיחה, לאחר חזרתה של הזמרת נועה קירל שנעדרה בשנה האחרונה והצטרפותם של הכוכבים הנוסטלגיים יהודה לוי והראל סקעת.

אוראל צברי מצטרף לנבחרת שחקני הפסטיגל

כעת כוכב חדש מצטרף לקאסט ויככב על הבמה הגדולה. אוראל צברי, קומיקאי דתל"ש שכיכב בשנים האחרונות בארץ נהדרת, שבאבניקים, שנות ה-90, רוקדים עם כוכבים ולאחרונה הצטרף לתיאטרון הקאמרי, יצטרף לנבחרת הכוכבים הגדולה וייקח חלק בהפקה שכוללת שירה, ריקוד ומשחק.

אוראל צברי השתתף בחדר של חני: "אמא שלי הזהירה אותי לא להיות ברברי"

צברי, ילד דתי בן שמונה, השתתף בתכנית הנוסטלגית "בחדר של חני". התכנית בהובלת חני נחמיאס, ששודרה במשך שני עשורים, הייתה תכנית בה השחקנית אירחה בכל פעם ילדים שונים. בזמן שהסרטון מוקרן לצידו, צברי משחזר את הסיטואציה בצורה משעשעת. "זה התחיל מזה שאמא שלי בכלל רשמה אותי למשהו על יום הזיכרון ליצחק רבין", סיפר הקומיקאי הדתל"ש, ולאחר שזה לא הסתדר, האמא נלחמה בטענה שכבר סיפרה לילד, אז ההפקה החליטה להזמין את צברי לחגוג יום הולדת. הילד חלם לטעום מעוגת השוקולד, אך אמא שלו הזהירה אותו לא להיות ברברי, והוא נאלץ להסתפק בכף אחת.