הצצה "אמא שלי הזהירה אותי": הקומיקאי הדתל"ש חשף סרטון מהילדות

אוראל צברי, שהגיע ממשפחה דתיה והוריד את הכיפה, משתתף בעונה החדשה של "סיפורים מהכורסה". בפרק הראשון לעונה הוא חושף סרטון מהילדות, בו השתתף בתכנית "בחדר של חני", ומשחזר את הסיטואציה בצורה משעשעת במיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/23 13:30 ח בסיון התשפג

"אמא שלי הזהירה אותי": הקומיקאי הדתל"ש חשף סרטון מהילדות
אוראל צברי, צילום: May Savir/cc-by

העונה החדשה של "סיפורים מהכורסה" בכאן 11, תכנית בה נבחרת קומיקאים חולקת עם הצופים סיפורים, חוויות וזיכרונות, עתידה לעלות הערב (א'). בעונה ישתתפו ציפי שביט, צביקה הדר, שני כהן, רועי בר נתן, אושרית סרוסי, גלעד כהנא, גלית חוגי, אבי נוסבאום, רותם אבוהב ואוראל צברי. בהצצה לפרק הראשון בעונה אוראל צברי חושף סרטון ישן מהילדות.

אוראל צברי השתתף בחדר של חני: "אמא שלי הזהירה אותי לא להיות ברברי"

צברי, ילד דתי בן שמונה, השתתף בתכנית הנוסטלגית "בחדר של חני". התכנית בהובלת חני נחמיאס, ששודרה במשך שני עשורים, הייתה תכנית בה השחקנית אירחה בכל פעם ילדים שונים. צברי השתתף בתכנית עם ילדים נוספים שחגגו יחד יום הולדת, ובתכנית "סיפורים מהכורסה" הוא מסביר איך הגיע לסיטואציה הזו, "אמא שלי העריצה את חני נחמיאס יותר ממה שאני הערצתי".

בזמן שהסרטון מוקרן לצידו, צברי משחזר את הסיטואציה בצורה משעשעת. "זה התחיל מזה שאמא שלי בכלל רשמה אותי למשהו על יום הזיכרון ליצחק רבין", סיפר הקומיקאי הדתל"ש, ולאחר שזה לא הסתדר, האמא נלחמה בטענה שכבר סיפרה לילד, אז ההפקה החליטה להזמין את צברי לחגוג יום הולדת. הילד חלם לטעום מעוגת השוקולד, אך אמא שלו הזהירה אותו לא להיות ברברי, והוא נאלץ להסתפק בכף אחת.