"יש שורות באלבום שלא הייתי כותב": חברו הקרוב של חנן בן ארי בפוסט מפתיע

יעקב אסרף, המנהל המוזיקלי של חנן בן ארי וחבר קרוב במיוחד, העלה פוסט בחשבון הפייסבוק שלו ובו כתב על האלבום החדש שעתיד לצאת בקרוב ועל השינוי האישי שעבר הזמר, "כמו כל העולם וגם כמוני, גם חבר שלי משתנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/23 13:51 טז בסיון התשפג

"יש שורות באלבום שלא הייתי כותב": חברו הקרוב של חנן בן ארי בפוסט מפתיע
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חנן בן ארי, זמר סרוג ואחד מהמצליחים בארץ, חשף לא מזמן את השיר הראשון באלבום שייצא ממש בקרוב. אתמול (א') הזמר קיים ערב חשיפה לאלבום, שנערך בתיאטרון הסמטה ביפו, ובו השירים נשמעו לראשונה לפני קהל. חברו הקרוב של הזמר ומי שמלווה אותו מבחינה מוזיקלית, יעקב אסרף, פרסם פוסט מפתיע בחשבון הפייסבוק שלו.

"כמו כל העולם וגם כמוני, גם חבר שלי משתנה"

בראשית הפוסט אסרף שיתף מקרה בו בנו הביע בפניו דאגה לגבי חבר שהשתנה, ואולי עובר עליו משהו. האב הרגיע את בנו שזה הטבע של בני האדם, להשתנות, ועליו להישאר שם בשביל החבר בכל אופן. משם עבר אסרף לסיפורו האישי. "למרות שאני מכיר את השירים מהרגע שהם נולדו, באתי אתמול להקשיב", הוא הסביר, "להיות חבר". המנהל המוזיקלי הודה בכנות, "כמו כל העולם וגם כמוני, גם חבר שלי משתנה. זה טבעי. זה חלק מתנועה".

אסרף המשיך וכתב, "יצאנו למסע הזה ביחד לפני המון שנים יד ביד, מאז הרוח נושבת עלינו ביחד, נושבת עלינו גם לחוד". הוא הסביר שזה לא התסריט שדמיין, ועדיין זה חלק מהיופי. "יש המון שורות באלבום הזה שאני לא הייתי כותב אותם", הודה בכנות, "יש המון דלתות שאני לא הייתי בוחר לעבור דרכן. אבל זאת חברות. זאת האהבה".

אסרף החמיא לבן ארי ואמר עליו שהוא אמיץ, ועם זאת, "אני ממש לא מסכים איתו על כל דבר. יש רגעים שהוא אלוף העולם, יש רגעים שהוא בקושי עטלף עיוור". אך למרות חילוקיי הדעות והקשיים, הוא הבטיח, "מה שבטוח, אני שם בשבילו. אני שם איתו".