חנן בן ארי חושף למה ברדיו החרדי סירבו להשמיע את השיר שלו

הזמר והיוצר הסרוג, חנן בן ארי, חשף במופע השקה לאלבום החדש שלו כי שירו המפורסם, "תותים", לא מושמע בתחנות הרדיו החרדיות עקב המשפט "תודה על הזכות לראות את מסי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/23 08:47 טז בסיון התשפג

חנן בן ארי חושף למה ברדיו החרדי סירבו להשמיע את השיר שלו
חנן בן ארי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הזמר והיוצר הסרוג, חנן בן ארי, עורר סערה במגזר סביב הופעתן של נשים בקליפ של השיר "אלא בי" שיצא בחודש דצמבר. במופע השקה לאלבום החדש שלו שהתקיים אמש (א'), חשף הזמר עוד שיר מפורסם שלו שמעורר סערה, הפעם בקרב המגזר החרדי.

"בתחנות הרדיו החרדיות פסלו את השיר תותים על זה שכתבתי 'על הזכות לראות את מסי' וטענו כי אני מדרדר את הנוער. אחר כך הסתבר לי שהנוער מדורדר גם ככה ומעביר את השירים שלי בנוקיה בבלטוס ושומעים באוזניות כמו שאנחנו שמענו אביב גפן בישיבה התיכונית. לכבוד הוא לי לדרדר את הנוער", חשף חנן במהלך המופע. 

רדיו

רדיו 'קול ברמה'. ארכיון צילום: יעקב נעמי, פלאש 90

חנן בן ארי מסכם: "לילה עצוב ומעורר השראה. אלוהים מוזר"

בליל של רגשות עברו על אזרחי ישראל במהלך השבת האחרונה עם הידיעה על הפיגוע הקשה בגבול מצרים, בו נהרגו שלושה לוחמי צה"ל. יחד עם התחושות הקשות, חוו בישראל גם תחושת שמחה לאחר ההישג ההיסטורי של נבחרת הנערים שהעפילה לחצי גמר המונדיאליטו בארגנטינה לאחר ניצחון ענק על נבחרת ברזיל.

חנן בן ארי

חנן בן ארי צילום: צילום מסך יוטיוב

כמו רבים בעם שלא ידעו לעכל את שתי הידיעות ההפוכות כל כך, גם הזמר המצליח חנן בן ארי היה שותף לתחושות המבלבלות. בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שיתף את העוקבים וכתב: "לילה עצוב, שובר לב. ואיכשהו גם מרגש ומעורר השראה. עולם מוזר. אלוהים מוזר" כתב את שרבים הרגישו.