הנער גמגם שמונה שנים ואז פגש את חנן בן ארי: "הייתי בהלם"

ישראל מאיר, נער בן 12 סובל מגמגום מאז מבצע "צוק איתן". לאחר דחיות חוזרות ונשנות, הופיע חנן בן ארי ולמשך כמה שעות הגמגום של ישראל פשוט נעלם. "כנראה שאנחנו צריכים איזה חנן בן ארי בבית" אמרה האם

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/23 10:24 ה בסיון התשפג

הנער גמגם שמונה שנים ואז פגש את חנן בן ארי: "הייתי בהלם"
חנן בן ארי , צילום: צילום מסך יוטיוב

הגמגום נעלם: מאז מבצע "צוק איתן" סובל ישראל מאיר בן ה-12 מגמגום שנוצר בעקבות החרדה שחווה במהלך המבצע. אבל כל זה נעלם למהלך כמה שעות בעת שהיה בהופעה של חנן בן ארי ומהלך מפגש עימו מאחורי הקלעים. הסיפור המרגש פורסם בערוץ 12, שם דיברו ישראל ואימו הילה שאמרה: "פתאום זה היה שחרור".

ההופעה נדחתה בגלל מבצע "מגן וחץ"

ההופעה עצמהנדחתה מספר פעמים בעקבות מבצע "מגן וחץ", אבל לבסוף התקיימה בגדול. הילה, אימו של ישראל שיתפה בתחושות: "חיכינו לזה כל כך, כמה פעמים שנדחה ונדחה, ואחרי הסבב שהיה, פתאום זה היה שחרור. לראות את הילד, שפתאום זז בכל ההמון, שזה לא רגיל. אין לו פתאום את הפחד של להיות צמוד להורים שלו".

חנן בן ארי בהופעה  |

חנן בן ארי בהופעה, הגמגום נפסק | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ישראל נפגש עם חנן בן ארי: "אני הייתי בהלם"

ישראל שנפגש לאחר ההופעה עם הזמר, אמר: "אחרי ההופעה אני מרגיש שאני ב'בלאנס', זה הביא לי את הרוגע. הוא שחרר ואנחנו השתחררנו. הוא נתן את הלב ואת הנשמה. ראו שכולם המתינו שהוא יבוא כבר ושלא יהיה עוד איזה אירוע. האמת אני מאוד נהניתי - הוא שיחק אותה ובענק".

ישראל התייחס גם לחרדה שנעלמה בזמן ההופעה של בן ארי: "אני אמרתי, 'אני פה, לא אכפת לי מה יהיה - אני עכשיו נהנה'. זה הזמן ליהנות ואם יהיו רקטות אז יהיו", אמר. האם סיכמה: "אני הייתי בהלם, כנראה שאנחנו צריכים איזה חנן בן ארי בבית".