יעל בר זוהר מתפרקת: "אתה אברהם אבינו שלי"

השחקנית והדוגמנית המצליחה שיתפה בפוסט חשוף ברגע משפחתי, בו שב ועלה הכאב על האבדן של חמה: "שאלתי אותו מה קרה, אז הוא אמר: 'אבא שלי'. זה הספיק בשביל לפרק אותי גם ולהצטרף לדמעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/23 21:25 טו בסיון התשפג

יעל בר זוהר מתפרקת: "אתה אברהם אבינו שלי"
צילום: שחר גאיה ביטון

לפני מספר חודשים הלך לעולמו אביו של המנחה גיא זוארץ, ומאז המשפחה כולה מתמודדת עם השכול - כל אחד בדרכו. בפוסט חשוף סיפר אמש גיא על שיחה שניהל עם ביתו הקטנה על האובדן, וזמן קצר לאחר מכן, גם רעייתו - השחקנית והדוגמנית יעל בר זוהר, שיתפה בסיפור מהצד שלה.

יעל בר זוהר: "שאלתי אותו מה קרה, אז הוא אמר: 'אבא שלי'. זה הספיק בשביל לפרק אותי"

"אתמול נכנסתי לחדר שינה וראיתי את גיא עם עיניים אדומות", פתחה וכתבה בסטורי ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, "שאלתי אותו מה קרה, אז הוא אמר: 'אבא שלי'. זה הספיק בשביל לפרק אותי גם ולהצטרף לדמעות. ואז הוא סיפר לי על השיחה שלו עם ליה", שיתפה בר זוהר.

השחקנית סיפרה על ההתמודדות עם האבדן גם מספר חודשים אחרי ותיארה את דמותו המיוחד של חמה: "מנסה לאסוף את עצמי, מזכירה לעצמי שזיגי היה איש יוצא דופן באופטימיות שלו. 'הכל ורוד', 'העולם מצחיק אז צוחקים', 'תאמיני תאמיני', אלה היו המשפטים שלו. תמיד אמרתי לו שייתן לי את זה". לבסו, כתבה: "אתה אברהם אבינו שלי. הלוואי שתשלח לנו סימנים שאתה בטוב".

השיחה של גיא זוארץ עם הבת הקטנה: "אתה מתגעגע לסבא?"

"היו לי עם סבא רק 7 שנים, לך כיף, היו לך 50", התלוננה הבת. האב המופתע הסכים, אך הזכיר לבת שהיו לה הרבה רגעים שמחים עם הסבא, "הוא מאוד אהב אותך, הוא קרא לך ליאונה". זוארץ הקטנה שאלה את האבא האם הוא מתגעגע לאביו, והוא השיב, "בטח, כל יום אני חושב עליו". "אתה בוכה לפעמים?", שאלה הבת, והאב הודה שהוא בוכה כל יום. "מתי אתה בוכה, אבא?", המשיכה הקטנה לשאול, "לא יודע, זה פתאום מגיע והולך".

גיא זוארץ

גיא זוארץ צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90