ההפתעה של עקיבא לענהאל שמואלי: "הגוף שלי קפא"

אושיית הרשת ענהאל שמואלי, לא הצליחה לעצור את ההתרגשות כשבעלה חזר במפתיע מטיול ממושך בחו"ל: "מי דופק בדלת לפני שבת? 24 שעות שאני לא קולטת שעקיבא חזר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/23 21:57 א בסיון התשפג

ההפתעה של עקיבא לענהאל שמואלי: "הגוף שלי קפא"
עקיבא וענהאל שמואלי, צילום: אורי אריה

אושיית הרשת הדתייה ענהאל שמואלי, שמתחזקת חשבון אינסטגרם עם מעל 70 אלף עוקבים, שיתפה בתקופה האחרונה שבעלה עקיבא יצא לטיול ממושך בנפאל. הנסיעה הזו אתגרה את שמואלי, שחלקה עם העוקבות שלה את ההתמודדות עם הגעגוע והמרחק. היום (א') לאחר ימים ארוכים בהם היה בצד השני של העולם, עקיבא חזר הביתה יום לפני הזמן והפתיע ורגיש את ענהאל והבנות. 

"אף אחד לא אמור להגיע, אז מי דופק בדלת לפני שבת?"

בפוסט שפרסמה שמואלי, בחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה על הרגע המרגש: "יום שישי 14:00 בצהריים אני ברגע של שבירה, עוד שבת בפתח והחוסר של עקיבא מורגש", פתחה וכתבה. "פתאום דפיקה בדלת, אני ממהרת לפתוח מעט בחשש. הרי אף אחד לא אמור להגיע, אז מי דופק בדלת לפני שבת? בום. הלם. עקיבא מופיע", שמואלי סיפרה מה הוביל לחזרה המוקדמת: "היה להם נס יום אחד לא התעכבו בטרק מזג אוויר מושלם אז החליטו לחזור ולהפתיע".

עוד שיצפה ענהאל  בתחושותיה, "בכל הסרטים רואים זינוק של אישה על בעלה אבל הגוף שלי קפא, מרוב שהייתי בשליטה לא קלטתי את מה שאני רואה. 24 שעות שאני לא קולטת שעקיבא חזר". כעת, אומרת אושיית הרשת, היא יכולה לנוח ולהירגע: "אפשר להניח לראש וללב, הכל חזר למקום. תודה אלוקים".