"באופן אישי": ההפתעה של ליבי נחימובסקי

כוכבת הרשת המוכרת חוגגת השקה של מוצר חדש בצבע ייחודי, עליו עבדה חודשים ארוכים. בעבר סיפרה כי: "המציאות הביאה אותי למצב בו הייתי חייבת לקחת בעלות על החיים שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/23 13:16 טו בסיון התשפג

"באופן אישי": ההפתעה של ליבי נחימובסקי
ליבילנד, משיקה מוצר חדש , צילום: שי הנסב

מספר חודשים חלפו מאז השיקה ליבילנד את המותג החדש הנושא את שמה Libby's. האושייה המוכרת, החב"דניקית ליבי נחימובסקי, היא גם חובבת אופנה ידועה, שמקפידה לשתף את קהל העוקבות ברגעים מחייה האישיים, כמו גם בתהליך הגירושין הקשה שעברה לאחרונה מבעלה ואבי ילדיה, הרב יעקב נחימובסקי

ההפתעה של ליבי נחימובסקי לעוקבות 

לאחר שכברה השיקה את המוצרים הראשונים מסדרת הטיפוח והלייף סטייל, ליבילנד חוגגת מוצרי איפור חדשים, והפעם, שפתון נוזלי עמיד RED LIPS, במראה אדום עמוק לוהט וקטיפתי, משולב בחומצה הילארונית ולחות לשפתיים. 

"אני שמחה להשיק את הפיתוח החדש שלי", סיפרה נחימובסקי והוסיפה כי הצליחה להגיע לגוון המדובר עליו חלמה אחרי חודשים של עבודה מול מעבדת הייצור. "מדובר בשפתון שיחזיק מעמד שעות ויראה הכי קלאס והכי סטייל, ממש תכשיט לשידת איפור". לרגל ההשקה ערכה ליבילנד הפקת צילומים מיוחדת עם השפתון החדש, אותה צילמה שי הנסב ועל הסטיילינג הייתה אמונה אלכס גידרון, הסטייליסטית הקבועה שלה. אולם, נחימובסקי לא הסתפקה רק בזה, והגיעה באופן אישי להרצליה כדי למסור את השפתון ללקוחה הראשונה שהזמינה את המוצר. 

ליבי נחימובסקי

ליבי נחימובסקי צילום: שי הנסב

"המציאות הביאה מצב בו הייתי חייבת לקחת בעלות על החיים שלי"

בראיון לחדשות כיפה, סיפרה בעבר על התפתחות הקריירה: "תמיד חלמתי לפתוח מותג משלי, אבל לא פגשתי את הרגע הנכון. המציאות הביאה אותי למצב בו הייתי חייבת לקחת בעלות על החיים שלי, פועל יוצא מכך גם להגשים את החלום ולפתוח מותג שאני מאמינה בו ואחראית על כל פיתוח ויצירה של מוצר שנושא את שמי ונמכר בו".