"אבא שלי ידע ראשון": גיא זוארץ מגלה מתי הבין שיעל היא האחת

המנחה והשחקן, גיא זוארץ, שיתף בעמוד שלו איך הוא הכיר את אשתו, יעל בר זוהר, וציין כי אביו היה ראשון שידע כי הם מתאימים אחד לשנייה: "הסתכלתי עליה בעינים וראיתי את המשפחה שלי"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 02/06/23 14:16 יג בסיון התשפג

"אבא שלי ידע ראשון": גיא זוארץ מגלה מתי הבין שיעל היא האחת
צילום: Flash90

גיא זוארץ ויעל בר זוהר, הם אחד הזוגות הכי מוכרים והאהובים בארץ. בני הזוג נשואים משנת 2005. יש להם שלושה בנים ובת ומתגוררים ברמת השרון. זוארץ נשאל בעמוד האינסטגרם שלו על הרגע בו ידע כי יעל תהיה אשתו לעתיד וגילה כי אביו, ניסים שהלך לעולמו בפברואר האחרון, הוא הראשון שידע כי הם מתאימים אחד לשנייה.

"האמת שאבא שלי ידע ראשון", שיתף זוארץ, "אחר כך שהכרנו ושיחקנו ביחד עוד לא ידעתי, אבל תמיד בדקתי והסתכלתי וראיתי מרחוק. וכשיחקנו במרי לו התקרבנו מאוד אבל בתור ידידים והכל היה סבבה מרחוק, ואז זה היה הפעם הראשונה שנפגשנו והתחלנו לצאת לבלות ביחד. אני זוכר את הרגע שהסתכלתי עליה בעינים וראיתי את הילדים שלי ואת המשפחה שלי".

צילום: Marvin photography

גיא זוארץ יצא לעבודה וגילה פתק מיעל בר זוהר: "הלב מתפוצץ"

נזכיר כי ביום שלישי האחרון, העונה החדשה של "האח הגדול" ברשת 13, בהנחייתו של גיא זוארץ ולירון ויצמן,התחילה עם כניסת דיירי העונה לבית המפורסם. צמד המנחים כבר מתכונן לצילומי התכנית, שיחלו רק בשעת הפריים טיים לאחר החדשות, וכל אחד מהם יצא לדרכו לאולפן בנווה אילן. יעל בר זוהר, אשתו האוהבת של זוארץ וגם מנחה ושחקנית בעצמה, התרגשה מתחילת הצילומים לא פחות מבעלה.

מנחי האח הגדול, גיא זוארץ ולירון ויצמן

מנחי האח הגדול, גיא זוארץ ולירון ויצמן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הבוקר, כשבר זוהר הכינה את הכריכים לילדים והכניסה גם פתקי אהבה מתוקים, היא לא שכחה לדאוג גם לבעלה שמתחיל עבודה חדשה. "לכבוד השידור הראשון של האח הגדול", היא כתבה בסטורי שלה. בפתק שהצמידה לשקית האוכל היא כתבה, "אוהבת אותך, תהנה יפה שלי". המנחה הנרגש פתח את התיק כשהוא בדרכו לאולפן על יד ירושלים, להתארגנויות אחרונות לפני הצילומים, ומצא את השקית עם הפתק הרומנטי. "הלב מתפוצץ מאהבה", הוא כתב בסטורי שלו, והמיס את הלב של כולנו.