גיא זוארץ קבע מזוזה בבית הכי מפורסם בארץ

רגע לפני שהעונה החדשה יוצאת לדרך, מנחי האח הגדול גיא זוארץ ולירון ויצמן התכנסו יחד עם עורך התכנית לקביעת מזוזה בפתח הדלת האייקונית של בית האח. הרב מרדכי חסידים קבע ואיחל: "הרבה רייטינג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/23 14:54 ט בסיון התשפג

גיא זוארץ קבע מזוזה בבית הכי מפורסם בארץ
צילום: Shlomi Cohen/Flash90

בעוד יומיים ייכנסו דיירי העונה לבית האח הגדול, תכנית הריאליטי המשודרת ברשת 13, ויחלו הצילומים בבית הסגור בנווה אילן. הדיירים המיועדים כבר נכנסו לבידוד בבית המלון ובקרוב ייכנסו לבית המפורסם במדינה ויצולמו במשך 24/7 שעות ביממה. כבר נודע לנו על כניסה מפתיעה של דייר חרדי שעשויה להתרחש בעונה הקרובה, ונראה שבהפקת התכנית נערכים מבחינה דתית.

רב הסלבס קובע מזוזה בבית האח הגדול צילום: איציק אוחנה והרבנית של האינסטגרם

גיא זוארץ קבע מזוזה בבית האח הגדול

היום (ב') מגישי התכנית גיא זוארץ ולירון ויצמן התכנסו ליד דלת האח האייקונית, ויחד עם עורך התכנית רועי עוז-פרבשטיין, הקול מאחורי "האח הגדול", הם התכנסו לקביעת מזוזה. מי שביצע את קביעת המזוזה הוא רב הסלבס מרדכי חסידים, שעשה זאת גם בעונות קודמות של התכנית. "בעזרת השם תהיה פה רק שמחה והצלחה וחיים טובים", איחל חסידים, ולא שכח את הברכה החשובה מכולן, "הרבה רייטינג". 

קביעת מזוזה בבית האח הגדול

קביעת מזוזה בבית האח הגדול צילום: איציק אוחנה והרבנית של האינסטגרם

הדוגמנית שהייתה באח הגדול: "לא הרבה יודעים עליי שאני שומרת שבת"

בעבר השתתפו דמויות דתיות ומסורתיות בבית האח הגדול, כמו למשל הדוגמנית דיאן שוורץ שלאחרונה  חשפה כי היא שומרת שבת, "הרבה לא יודעים עליי שאני שומרת שבת לפעמים", שיתפה באינסטגרם, "השבת הזו הייתה אחת מהן, יש משהו בהפסקה הזאת של פעם בשבוע שנותנת לי אוויר מחדש".