הזמר מתייצב לצד אחיו: אתה לא צריך לשלם מחיר על דעותיו של אבא

הזמר אליאב זוהר שיתף ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו עודד את אחיו הקטן, שהיום דווח כי הותקף על ידי פעיל שמאל בחג השבועות: "דניאל, אח יקר שלי אתה אמיץ וחזק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 22:18 יב בסיון התשפג

הזמר מתייצב לצד אחיו: אתה לא צריך לשלם מחיר על דעותיו של אבא
אליאב זוהר, צילום: אור דנון

אליאב זוהר מתייצב לצד אחיו הקטן: לאחר שחבר הכנסת מיקי זוהר סיפר מוקדם יותר היום (ה') כי בנו בן ה-מ 8 הותקף על ידי שכן פעיל שמאל, אחיו הגדול - הזמר אליאב זוהר, הגיב גם הוא לתקרית. הציוץ שפרסם זוהר בחשבון הטוויטר שלו, כתב אליאב לאחיו הקטן, דניאל: "דניאל, אח יקר שלי אתה אמיץ וחזק! ואף ילד בעולם לא צריך לשלם מחיר על דעותיו של אביו". זוהר הוסיף מסר של אחדות: "אני כל-כך אוהב אותך והלוואי שנדע רק אחדות ואהבה בעם ישראל".

https://twitter.com/eliav___/status/1664323936937558025?s=20

נזכיר כי שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, שיתף היום בחשבון הטוויטר שלו: "בערב חג השבועות האחרון, הכדור של הבן שלי עף לגינה של השכנים, בזמן שבנם המקסים של השכנים הגיע לביקור חג בבית הוריו",  זוהר תיאר את רצף האירועים: "הבן הקטן שלי ניגש וביקש בחזרה את הכדור שלו, התגובה של השכן 'האמיץ', לא איחרה לבוא: הוא דחף באלימות את הבן הקטן שלי דניאל ואמר לו שהוא לא יקבל בחזרה את הכדור שלו".

מיקי זוהר |

מיקי זוהר | צילום: Flash90

"לאן הגענו? אדם בן 45 תוקף ילד בן 8 בגלל דעותיו הפוליטיות של אביו. פשוט הזוי", כתב בזעם. "אבל חשוב שתדעו שדניאל שלנו, לא נרתע, הוא עמד זקוף מולו ואמר לו: 'אני לא מפחד ממך ומהאלימות שלך, אתה תחזיר לי את הכדור'", הוסיף בגאווה: "אז דניאל ילד יקר, אמיץ ואהוב שלי, אבא גאה בך ואוהב אותך מאוד". בעקבות האירוע, השר הגיש תלונה במשטרה והאיש נחקר והורחק ממנו ומבני משפחתו.

מתו כהנא: "אירוע מכוער שראוי לכל גינוי אפשרי"

בעקבות הציוץ שפרסם, פוליטיקאים מימין ומשמאל התייצבו גם הם לצדו של זוהר. ביניהם ח"כ מתן כהנא, שאמר כי זה "אירוע מכוער שראוי לכל גינוי אפשרי", והוסיף: "צריך להיות אדם שפל במיוחד כדי להתנהג כך לילד בן 8. לזכותך, כבוד השר, ייאמר שהיית מהמעטים שקראו להשאיר את המשפחות מחוץ לתחום גם בימי הממשלה הקודמת".