"לאן הגענו?" הבן הקטן של מיקי זוהר הותקף על ידי פעיל שמאל

פעיל מחאה דחף את בנו בן הצעיר של שר התרבות והספורט, כשביקש ממנו את הכדור שלו בחזרה, זוהר לא נשאר חייב: "לאן הגענו? אדם בן 45 תוקף ילד בן 8 בגלל דעותיו הפוליטיות של אביו. פשוט הזוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 16:18 יב בסיון התשפג

"לאן הגענו?" הבן הקטן של מיקי זוהר הותקף על ידי פעיל שמאל
מיקי זוהר., צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, שיתף היום (ה') בחשבון הטוויטר שלו מקרה מקומם שאירע לבנו בן השמונה, דניאל, כשבסך הכל רצה להביא את הכדור שעף לגינה של השכנים. "בערב חג השבועות האחרון, הכדור של הבן שלי עף לגינה של השכנים, בזמן שבנם המקסים של השכנים הגיע לביקור חג בבית הוריו" פתח וכתב השר, וציין כי "הבן של השכנים", הוא למעשה פעיל מחאה מוכר שנאבק נגד הממשלה והרפורמה המשפטית.

"דניאל ילד יקר, אמיץ ואהוב שלי, אבא גאה בך ואוהב אותך מאוד"

זוהר תיאר את רצף האירועים: "הבן הקטן שלי ניגש וביקש בחזרה את הכדור שלו, התגובה של השכן 'האמיץ', לא איחרה לבוא: הוא דחף באלימות את הבן הקטן שלי דניאל ואמר לו שהוא לא יקבל בחזרה את הכדור שלו".

"לאן הגענו? אדם בן 45 תוקף ילד בן 8 בגלל דעותיו הפוליטיות של אביו. פשוט הזוי", כתב בזעם. "אבל חשוב שתדעו שדניאל שלנו, לא נרתע, הוא עמד זקוף מולו ואמר לו: 'אני לא מפחד ממך ומהאלימות שלך, אתה תחזיר לי את הכדור'", הוסיף בגאווה: "אז דניאל ילד יקר, אמיץ ואהוב שלי, אבא גאה בך ואוהב אותך מאוד". בעקבות האירוע, השר הגיש תלונה במשטרה והאיש נחקר והורחק ממנו ומבני משפחתו.

בתוך כך, ג'וש בריינר, כתב המשטרה של הארץ, אמר כי השכן מאיים בתביעת דיבה נגד השר מיקי זוהר: "מדובר בשקר גס", נכתב בהתראה מצד עורך דינו. "העובדה שבחרת להשתמש בבנך הקטן כדי לקדם אג'נדה פוליטית ולתקוף את מרשי היא מעשה מחליא. ככל שלא תמחק את הציוץ, תוגש נגדך תביעה ונדרוש מבית המשפט לקבוע כי לא עומדת לך חסינות".