מעיין היה אמור לחגוג שנה: "עוצמת את העיניים ומחזיקה אותך שוב"

מעין דומנוביץ' נהרג לפני כחודש בתאונה, והיום מלאה לו שנה. אמו אילה כתבה לו ממיטת בית החולים - על המסיבה שהיו מארגנים לו, על הגעגוע והאבדן הכבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 21:08 יב בסיון התשפג

מעיין היה אמור לחגוג שנה: "עוצמת את העיניים ומחזיקה אותך שוב"
מעיין דוד ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

חודש עבר מאז תאונת הדרכים הקשה בה נהרג התינוק מעיין דומנוביץ' ז"ל. לשאר בני המשפחה שנפצעו בתאונה - יש עוד דרך ארוכה להחלמה. בעוד הם עדיין אוספים את השברים מהאירוע הקשה, היום (ה') חל יום הולדתו של מעיין ז"ל, שאמור היה לחגוג שנה. בתוך כך, הזמר אביחי הולנדר, שהוא גם אחיה שילה דומנוביץ', שיתף בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו את המילים שכתבה אחותו,  לכבוד יום ההולדת של מעיין.

"יומולדת שמח תינוק מתוק שלנו. אם היית פה, בטח היינו מכינים לך עוגת שוקולית כזו, עם מלא שוקולד, היינו מקשטים אותה עם נשיקות מסביב ועם כל מיני גומים", פתחה וכתבה, ותיארה את החגיגות שהיו מארגנים לו. "אורי, נטע ושחר היו בטח מגזימים ודוחפים כל מיני סוכריות ודברים לא קשורים על העוגה, היינו שמים גם נר באמצע עם הספרה אחת... ואולי גם כמה זיקוקים". עוד הוסיפה: "ואתה, בעיניים בורקות היית מתלהב מהבלונים, מתרגש מהמתנות, מתעצבן אם לרגע חשבנו להוריד אותך מאתנו כדי להביא סכין ומפיות בשביל העוגה".

אליה ואילה דומנוביץ

אליה ואילה דומנוביץ' | צילום: באדיבות המשפחה

"אני עוצמת את העיניים ומחזיקה אותך שוב עליי והידיים מסרבות להרפות ממך"

 "היינו שמחים בביחד שלנו, ובילד המתוק שלנו שגדל ושכבר עברה שנה מאז שבאת אלינו". עוד כתבה, "אם היית פה היום הייתי מחבקת אותך חזק ומנשקת אותך על כל לחי מיליון פעמיים, ומדגדגת אותך בבטן, ומוחאת איתך כפיים", והוסיפה שהייתה מתפללת עליו: "שלא תקבל מכה, שלא תיפגע...הייתי שוהה באהבה הגדולה שלנו ומבקשת שהטוב הזה יימשך ושנהיה ראויים לו".

אילה תיארה את האבדן הכבד: "כל אלו מתקיימים רק בדמיון הכואב שלי, בתוך הצער הגדול והחלל שהשארת בלכתך. אולי שם למעלה יבצעו את כוונתנו ויחגגו לך ותרגיש חגיגה גדולה למעלה ומלמטה", וכתבה בכאב: "אני עוצמת את העיניים ומחזיקה אותך שוב עליי והידיים מסרבות להרפות ממך. יום הולדת זה היום בו זכינו בך. גם לזמן קצר כל כך. שהיה גדול ויקר ומיוחד ועכשיו כל כך חסר. יומולדת שמח מתוק שלנו. אוהבים אותך עד לב שמיים. ובחזרה".

מעיין דומנוביץ

מעיין דומנוביץ' ז"ל צילום: באדיבות המשפחה