במה זכתה אודיה? הוכרזו פרסי אקו"ם

הוכרזו הזוכים בפרס אקו"ם, קליינשטיין ויזהר אשדות יקבלו פרס מפעל חיים. פרס האלבום הטוב ביותר ילך לפאר טסי על אלבומו "רדיו שטח" | וגם: ההישג של אודיה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 08:29 יב בסיון התשפג

במה זכתה אודיה? הוכרזו פרסי אקו"ם
אודיה בהיכל מנורה, צילום: עמרי סילבר

פרס מפעל חיים: כמדי שנה, יעניקו באקו"ם שלל פרסים בטקס השנתי המסכם של תעשיית המוזיקה הישראלית. השנה יזכו היוצרים רמי קליינשטיין ויזהר אשדות לכבוד מיוחד כאשר יזכו בפרס מפעל חיים של הארגון. בין הזוכים השנה: פאר טסי והזמרת אודיה, כך פרסם העיתונאי גיל משעלי. הטקס החגיגי ייערך ב-9 ביולי באולם הסינמה סיטי בגלילות בהנחיית יאיר ניצני.

רשימת הזוכים המלאה

פרס הישג השנה יוענק לאלבום "רדיו שטח" של פאר טסי. פרס אקו"ם לתגלית השנה יוענק לאודיה ופרס יוענק גם לזמר אבי אבורומי. עוד אמנים שיזכו השנה בפרסים: תמר יהלומי, מתן דרור  לשיר "סתלבט בקיבוץ" של פול טראנק & ג'ימבו ג'יי, אסתר שמיר ולואי להב. פרס על השיר המושמע ביותר יוענק לזמרת אנה זק על הלהיט "לך לישון", הישג השנה לשיר יוענק על "סתלבט בקיבוץ" של פול טראנק & ג'ימבו ג'יי.

אודיה

אודיה, הישג יפה.  צילום: ערן לוי

כשחנן בן ארי זכה בפרס

בשנה שעברה זכה הזמר חנן בן ארי בפרס אקו"ם. בן ארי עלה לבמה כדי לקבל את פרס מחבר השנה והשיר המושמע ביותר כשבשורה הראשונה ישב הבמאי ההוליוודי המעוטר, קוונטין טרנטינו שנשוי לישראלית. בן ארי אמר על טרנטינו: "יושב פה בשורה הראשונה בן אדם שזכה בפרס קצת יותר גדול, בפרס האוסקר, ולא הייתי מתחלף איתו לשניה. כי אין כבוד גדול יותר להיות יוצר בעברית".