גל גדות: "אני לא יכולה לשבת בשקט, או שאני עושה ילדים או שאני עושה פרויקט"

בראיון למגזין אופנה צרפתי, השחקנית הישראלית שכבשה את הוליווד הודתה בצורך שלה להיות תמיד בעשייה ולא לשבת בשקט, ועל הבחירה להקים חברת הפקה יחד עם בעלה, "רוב האנשים היו מרימים גבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 15:28 יב בסיון התשפג

גל גדות: "אני לא יכולה לשבת בשקט, או שאני עושה ילדים או שאני עושה פרויקט"
צילום: shutterstock

גל גדות כבר מזמן הצליחה לעשות את הבלתי יאמן. הישראלית שגדלה בפתח תקווה הספיקה לככב בסרטים הוליוודים בתפקידים ראשיים או משניים ולחצות את רף 100 מיליון העוקבים באינסטגרם, מה שהביא לה הכרה עצומה ברחבי העולם וקהל של מליוני מעריצים. השבוע השחקנית התראיינה למגזין "l'officiel" עם העיתונאית האנה ג'קסון, וכבר בתחילת הראיון, שנערך בזום, היא הצליחה לשעשע את הכתבת.

"רוב האנשים היו מרימים גבה"

ג'קסון תיארה את גדות כמי שלא מפסיקה להתנועע ולא יושבת רגע אחד בדממה. "אני אף פעם לא יכולה לשבת בשקט", הודתה גדות בפניה, "או שאני עושה ילדים או שאני עושה פרויקט". השחקנית כנראה התכוונה לזה ברצינות, כי לה ולבעלה שלוש בנות משותפות, ולגבי פרויקטים - היא בהחלט לא עוצרת לרגע. 

אחד הפרויקטים של גדות הוא חברת ההפקה שהקימה יחד עם בעלה, ירון ורסנו. "רוב האנשים היו מרימים גבה", היא שיתפה בכנות, "הכל תלוי בדינמיקה של מערכת היחסים שיש לך". השחקנית הסבירה כי היא ובעלה משלימים זה את זו, כי הוא מביא לחברה את הצד העסקי שלה, "ומי עוד יכול לדאוג לאינטרסים שלי טוב יותר מהשותף שלי לחיים?".