בן הזוג של מעיין אדם צפוי להתמודד לראשות עיריית תל אביב

חודשיים לאחר לידת ביתו הקטנה תבור, חבר כנסת לשעבר ובן זוגה של מעיין אדם יובל צלנר, צפוי להתמודד על ראשות עיריית תל אביב. ל"חדשות כיפה" נמסר: "בימים הקרובים נחליט ונודיע לגבי חזרה לפעילות ציבורית"

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 01/06/23 12:56 יב בסיון התשפג

בן הזוג של מעיין אדם צפוי להתמודד לראשות עיריית תל אביב
מעיין אדם, צילום: ערוץ כנסת

רק לפני חודשיים אשת התקשורת מעיין אדם ובן זוגה יובל צלנר הביאו לעולם את בתם תבור, בת בכורה לאדם - ובת שניה לצלנר. התינוקת נקראה כך על שם ההר שבו אביה ניצל ממוות. חוץ מהיותו אבא טרי, צלנר הוא גם חבר כנסת לשעבר מטעם מפלגת "קדימה", שפרש מהחיים הפוליטיים לפני כעשור, לאחר השתתפותו בכנסת ה-18 וה-19. לפני מספר ימים צלנר פרסם ציוץ מפתיע בחשבון הטוויטר שלו, אך מסתבר שיש סיבה מיוחדת לכך.

יובל צלנר צפוי להתמודד על ראשות עיריית תל אביב

"בעשור האחרון התנתקתי מהרשתות החברתיות והקדשתי את הזמן למשפחה, ליזמות ולעסקים", הסביר חבר הכנסת לשעבר. "האמת, נראה שהכל די אותו דבר", הוא הודה ופירט, "ביבי עדיין רה"מ, חולדאי עדיין ראש העיר והפקקים אותם פקקים. הרי כלום לא באמת משתנה עד שמישהו יוזם ומשנה אותו". הציוץ, שהגיע לאחר עשור של היעדרות, לא נכתב במקרה. צלנר צפוי להכריז בימים הקרובים על התמודדות לראשות העיר תל אביב ולהתחרות בראש העיר הנוכחי, רון חולדאי.

יובל צלנר, לפני עשור

יובל צלנר, לפני עשור צילום: Miriam Alster/FLASH90

"בימים הקרובים נחליט ונודיע לגבי חזרה לפעילות ציבורית"

מטעמו של צלנר נמסר: "יובל צלנר הוא תל אביבי שמתמודד כמו כל תושבי ותושבות העיר עם הבעיות העמוקות והיום-יומיות של החיים בתל אביב. בימים הקרובים נחליט ונודיע לגבי חזרה לפעילות ציבורית למען תושבי תל אביב".