"עכשיו יכולה לספר": חודש אחרי הלידה - זה הצעד של מעיין אדם

חודש חלף מאז אשת התקשורת הביאה לעולם את בתה הבכורה, תבור. כעת מעיין אדם חושפת בסטורי את התוכניות שלה לזמן הקרוב, והולכת לחזור למסך מוקדם מהצפוי

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 11:12 יא באייר התשפג

"עכשיו יכולה לספר": חודש אחרי הלידה - זה הצעד של מעיין אדם
מעיין אדם, צילום: קשת 12

לפני חודש בדיוק, אשת התקשורת מעיין אדם הביאה לעולם את בתה הבכורה, תבור. השם נבחר בעקבות אירוע שעבר בן זוגה של אדם, יובל צלנר, כאשר ניצל בנס מתאונה צבאית למרגלות ההר הגבוה. הבת המתוקה הגיעה לאחר שנים של מאמצים מצד אדם, ששיתפה בעבר על הכמיהה לילדים ועל הבחירה להקפיא ביציות.

מעיין אדם תשתתף עם אמה ב"המטבח המנצח"

"סוף סוף יכולה לספר", כתבה אדם בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, "שכבר כמה שבועות אנחנו מתאמנות בוקר עד ערב, ולא פשוט לי לג'נגל בין התינוקת והאתגר המטורף הזה". האתגר המטורף הזה הוא התכנית "המטבח המנצח", בה אדם עתידה להשתתף יחד עם אמה. מי שעוד יופיעו בעונה הקרובה הם אנה ארונוב ובעלה, וגם ליאור נרקיס ואשתו.

"הדלקת את האור בכל חדרי ליבי"

היום (ג'), במלוא חודש לתבור הקטנטנה, אדם חשפה לראשונה את פניה בסרטון באינסטגרם. "היום לפני חודש הגחת לאוויר העולם", כתבה אשת התקשורת, "והדלקת את האור בכל חדרי ליבי". אדם תיארה כיצד הבת הקטנה שנולדה לה עברה בכל פינה חשוכה והדליקה שובל שמח. "אמן ותאירי עם החיוך הזה שלך את העולם כולו", איחלה האם הטרייה לתינוקת הצעירה, ולא שכחה להבטיח מכל הלב, "מבטיחים לתת לך את כל הסיבות לחייך בלי סוף".