"אחרי עשרות תכניות וחולצה קרועה": כתב "הארץ" נפרד

כתב עיתון "הארץ" ג'וש בריינר הפך להיות מזוהה עם תוכנית הפטריוטים של ערוץ 14 בה לקח חלק. עתה, פורש בריינר מהתוכנית וכותב: "תודה רבה לינון, חגי העורך הנהדר, לפאנליסטים ולצופים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 12:30 יב בסיון התשפג

"אחרי עשרות תכניות וחולצה קרועה": כתב "הארץ" נפרד
הפטריותים, כתה "הארץ" פורש, צילום: ערוץ 14

פורש מתוכנית הדגל: במסגרת שידורי ערוץ 14 המתחדש, בולטת במיוחד תוכנית הפטריוטים של הערוץ. התוכנית בהגשתו של ינון מגל, הפכה לתוכנית הדגל ובמהלכה המגיש מגל, יחד עם עוד אורחים, מנתחים את הדברים שעל סדר היום התקשורתי. אחד מאנשי הפאנל בתוכנית, היה עיתונאי "הארץ" ג'וש בריינר, עתה מודיע בריינר על פרישה מהתוכנית וכותב: "יש שם גם אחלה אנשים".

ראיתי חשיבות להשמיע את דעותיי דווקא ב-14

בציוץ בטוויטר הודיע בריינר על הפרישה וכתב: "הודעה מנהלית: אחרי 4 שנים, עשרות תכניות וחולצה קרועה אחת, החלטתי לקחת הפסקה מ'הפטריוטים'. תודה רבה לינון, חגי העורך הנהדר, לפאנליסטים ולצופים, מי שאהב ומי שלא. ראיתי חשיבות להשמיע את דעותיי דווקא ב-14 ודווקא בימים האלה. סך הכל היה כיף. תאמינו או לא, יש שם גם אחלה אנשים. לב" סיכם את התקופה בתוכנית.

ג

ג'וש בריינר, פורש מהפטריוטים. צילום: CC BY-SA 4.0 דוד שי

זוכה בפרס אורי אבנרי לעיתונות אמיצה

בשלוש השנים האחרונות משמש בריינר כפאנלסיט בתכנית, כשהוא מייצג את הצד השמאלי במפה הפוליטית אל מול פאנל ימני. בריינר הוא הזוכה בפרס אורי אבנרי לעיתונות אמיצה לשנת 2023. הפרס על סך 15,000 שקלים יוענק לו על ידי ארגון העיתונאים והעיתונאיות והקרן ע"ש רחל ואורי אבנרי במסגרת פסטיבל דווק אביב בסינמטק בתל אביב.