ערוץ 14 בהודעה דרמטית: מפסיקים לשדר בחברת הכבלים

לאחר שהמשא ומתן עם חברת פרטנר הגיע לסיומו בהצלחה, כעת ערוץ 14 מודיע על סכסוך עם חברה אחרת, ויפסיק את שידוריו אצלה החל מחודש יוני - הערוץ מציע למנויים לצפות בפלטפורמות השונות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 30/05/23 17:32 י בסיון התשפג

ערוץ 14 בהודעה דרמטית: מפסיקים לשדר בחברת הכבלים
אולפני ערוץ 14, צילום: יח"צ ערוץ 14

בתחילת החודש הודיעו בערוץ 14 כי לא ניתן יהיה לצפות בערוץ דרך חברת פרטנר. לאחר זמן קצר הערוץ חזר בו מהחלטתו והודיע: "הגענו להסכמות עם פרטנר", נמסר מהערוץ, "הערוץ ימשיך את שידוריו באופן סדיר לכל המנויים". כעת הערוץ מציג סכסוך נוסף, הפעם עם חברה אחרת, ומודיע כי לא ימשיך לשדר אצלה.

צילום: יחצ

החל מתחילת יוני ערוץ 14 לא ישודר בסלקום טי וי

בערוץ 14 מודיעים כי הערוץ לא ישודר יותר בסלקום טי וי. הצעד נעשה בעקבות סיום ההסכם עם החברה, ולאחר שהמשא ומתן על חידוש ההסכם לא צלח. הפסקת השידור למנויי סלקום טי וי תחל בימים הקרובים, עם תחילתו של חודש יוני. ערוץ עכשיו 14 מזמין את צופיו להמשיך לצפות בערוץ בשאר הפלטפורמות, ביניהן גם עם חברת פרטנר, החברה שלא מזמן כמעט הפסיק את שידוריו אצלה.

כתב חדש לערוץ 14: שלו כחלון

רק אתמול (ב') הצטרף לצוות הערוץ כתב החדש. שלו כחלון, בן 25, שעד הצטרפותו לערוץ עבד ככתב חדשות בתכנית "הכל כלול" ברשת 13. כעת כחלון מצטרף לצוות הכתבים של ערוץ 14 וישמש ככתב לענייני משטרה. "אני מודה לחברים ברשת 13 ובעיקר לצוות 'הכול כלול' על ההזדמנות שנתנו לי", אמר הכתב החדש, "שמח וגאה להצטרף לערוץ 14 בתפקיד מרתק ומאתגר ומודה להנהלת הערוץ שמביעה בי אמון".