אחרי שהפציץ ב"קופה ראשית": המהלך הבא של אמיר שורוש

בפעם הראשונה במופע הגדול, ראמזי, אחת הדמויות האהובות ביותר ב"קופה ראשית", ייקח חלק בהפקה וישתתף בפסטיגל 2023 לצד כוכבים גדולים שכבר לוהקו למופע: נועה קירל, יהודה לוי, יעל שלביה ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 11:56 יב בסיון התשפג

אחרי שהפציץ ב"קופה ראשית": המהלך הבא של אמיר שורוש
ראמזי, אמיר שורוש, צילום: מיכה לובטון

הליהוקים למופע הפסטיגל נמצאים בימים אלו בעיצומם. הפסטיגל הוא אחד המופעים הגדולים בישראל, המתקיים מדי שנה החל מחנוכה, ומאגד את הכוכבים הגדולים ביותר במדינה להופעה אחת עם שירים וריקודים. הפקת הפסטיגל כבר הכריזה על מספר ליהוקים מפתיעים: נועה קירל שחוזרת למופע לאחר הפסקה של שנה, יהודה לוי והראל סקעת שחוזרים למופע בו כיכבו בעבר, הדוגמנית יעל שלביה שלראשונה לוקחת חלק במופע ועוד.

ראמזי ישתתף בפסטיגל 2023

היום (ה') הפקת הפסטיגל מודיעה על ליהוק חדש ומפתיע. הפעם לא מדובר בשחקן רגיל, אלא בדמות. ראמזי עבד ראמזי משפע יששכר, המגולם על ידי השחקן אמיר שורוש בסדרת הקומדיה "קופה ראשית" המשודרת בכאן 11, ישתתף בפסטיגל 2023. לצד דמות מקורית וחדשה ששורוש יגלם בפסטיגל, ראמזי יחצה את גבולות המסך בפעם הראשונה ויופיע על הבמה יחד עם הכוכבים הגדולים. זו הפעם הראשונה שבה דמות מסדרת הקומדיה לוקחת חלק במופע הגדול, ונותר רק לחכות ולגלות איך ראמזי ישתלב על הבמה הנוצצת.