לאילנית לוי נמאס: "מישהו יכול להסביר לי למה?"

ממש כמו כולם, הדוגמנית והמנחה אילנית לוי מצאה את עצמה תקועה בפקק באמצע איילון, ולא יכולה הייתה לסבול את התחושה המרגיזה, "זה לא דבר נורמלי, מישהו יכול להסביר לי למה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/23 14:56 יא בסיון התשפג

לאילנית לוי נמאס: "מישהו יכול להסביר לי למה?"
צילום: שי יחזקאל

בעיית הפקקים במדינה מרגיזה את כולם, ללא ספק. כולנו מכירים את התסכול ההוא כשאנחנו ממהרים לעבודה ונתקעים בפקק, האוטו לא זז אבל הזמן דווקא כן, וכל שנותר הוא לחכות בעצבים להתקדם. גם הדוגמנית והמנחה אילנית לוי, אמא לשלושה, לא יכולה הייתה לסבול את הפקקים בכביש איילון. כהרגלה כאושיית רשת היא פתחה את המצלמה ושיתפה את המוני העוקבים.

אילנית לוי התעצבנה מהפקקים: "זה לא דבר נורמלי"

"זה לא דבר נורמלי", היא התלוננה על הפקקים, "אני לא יודעת למי להתמרמר, אין לי עם מי לדבר". לוי שיתפה את העוקבים שהנסיעה לא מתקדמת, אפילו לא זוחלים בכביש, פשוט עומדים מבלי לזוז כלל. "זה לא דבר נורמלי", היא חזרה שוב, "מישהו יכול להסביר לי למה? שנים מנסה להבין למה", היא המשיכה ושאלה. "אני לא יכולה לסבול את זה".

רבע שעה לאחר מכן לוי העלתה סטורי נוסף, בו שיתפה את העוקבים כי גם לאחר 15 דקות היא כמעט ולא התקדמה, "50 מטר, אפילו פחות", אמרה, אך מיהרה להבהיר, "החלטתי שאני מכילה את האירוע הזה, מחייכת את האירוע הזה", אמרה חצי ברצינות וחצי בצחוק, ובעיקר חיכתה לשחרורו של הפקק.