מרשים: הג'וב החדש של צבי האוזר

חבר הכנסת לשעבר מטעם תקווה חדשה ישמש כיועץ בכיר בדסק יפן של משרד עורכי הדין פרל. הוא מכהן כפרופסור אורח באוניברסיטת שיזנקן בטוקיו, ולאחרונה קיבל את עיטור שר החוץ היפני על פועלו לחיזוק הקשר בין המדינות

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 13:04 י בסיון התשפג

מרשים: הג'וב החדש של צבי האוזר
צבי האוזר, צילום: ינאי יחיאל

לפני כשבעה חודשים פרש חבר הכנסת צבי האוזר מהחיים הפוליטיים, ומאז הוא משמש כפרופסור אורח באוניברסיטת שיזנקן בטוקיו. היום (ג') נודע כי סגן יו"ר הכנסת לשעבר מצטרף למשרד עורכי הדין פרל כהן. האזור ישמש כיועץ בכיר בדסק יפן של המשרד, שמונה למעלה מ-200 עורכי דין ועורכי פטנטים הפועלים מהמשרדים ברחבי העולם. 

האוזר כיהן בשנים האחרונות כחבר כנסת והיה חבר ועדת הכלכלה, ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, חבר הועדה למינוי שופטים ונציג הכנסת בוועדה להצגת מועמדים לתפקיד היועמ"ש לממשלה. בין השנים 2009-2013 שימש כמזכיר הממשלה, במקביל שימש מזכיר הקבינט המדיני ביטחוני והיה ממלא מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה.

האוזר קיבל את עיטור שר החוץ היפני

בתפקידו החדש הוא ישמש כיועץ בכיר בדסק יפן של המשרד, שמייצג תאגידים יפנים מובילים בפעילותם בישראל, כמו גם משקיעים אסטרטגיים יפניים ומשקיעי קרנות סיכון המחפשים הזדמנויות בענפי ההיי-טק והביו-טק הישראליים. האוזר ייצג לאורך השנים חברות עסקיות יפניות בישראל והוא מיוזמי ומקימי ה-JIIP, פלטפורמה לחיזוק שיתוף הפעולה העסקי בין ישראל ויפן בו לוקחים חלק תאגידים וחברות בולטים. השנה קיבל האוזר את עיטור שר החוץ היפני על פועלו לחיזוק הקשר בין המדינות.

שר החוץ היפני

שר החוץ היפני צילום: FLASH90