האושייה הדתייה בווידוי חשוף: "מי שחוזרת בתשובה מכירה את זה"

נטע ברודיאנסקי לא גדלה כדתייה, אלא חזרה בתשובה ועברה תהליך קשה עם הדת. בפוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלה היא משתפת על הקשיים שהיו לה במצוות הצניעות, ומודה שהיום היא שלמה עם עצמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/23 13:21 ט באייר התשפג

האושייה הדתייה בווידוי חשוף: "מי שחוזרת בתשובה מכירה את זה"
נטע ברודיאנסקי, צילום: דוד ברודיאנסקי

נטע ברודיאנסקי הפכה לאושיית רשת דתייה רק בשנים האחרונות. אבל הרבה קודם, היא גדלה במשפחה חילונית ובחרה לחזור בתשובה. בפוסט חשוף היא בחרה לשתף את עשרות אלפי עוקביה בתהליך הקשה שעברה עם מצוות הצניעות, שהייתה קשה לה במיוחד. "מי שחוזרת בתשובה מכירה את ההרגשה המשונה הזו", כתבה האושייה, "לעבור מביקיני ללבוש מלא בחוף".

נטע ברודיאנסקי משתפת: "שום דבר לא בא לנו בקלות"

ברודיאנסקי שיתפה את העוקבות בתהליך הקשה שעברה. בהתחלה הייתה לובשת בקיני ומכסה את עצמה במגבת, אחר כך עברה לשורט וגופייה, עד שעברה לבגד ים שלם, "ואפילו די מאושרת מזה". האושייה הדגישה כי חשוב לה להתמקד בדרך ולא בתוצאה, "שום דבר לא בא לנו בקלות", התייחסה לחוזרות בתשובה, "אף אחד לא 'הכריח' או 'הסביר' או 'שיכנע' אותנו לשמור או להתלבש צנוע - הכל בא מהלב כדי לעשות את רצונו".

"איזה כיף שבורא עולם בוחן את הדרך ולא רק את התוצאות"

"לפעמים לעשות את רצונו זה מה זה קשה", הודתה האושייה, "אבל איזה כיף זה שבורא עולם בוחן את הדרך ולא רק את התוצאות". ברודיאנסקי שיתפה כי כעת, כשהיא מתלבטת אם ללבוש שמלה מסוימת מטעמי צניעות, "בסוף אני לא לובשת ומרגישה שזה היה עבורי הדבר הנכון ואני שלמה עם עצמי כשאני יוצאת". מטרת הפוסט של האושייה היא לפנות לאלו שחוששות לקחת על עצמן את מצוות הצניעות, ולומר להן לא לפחד, "לכי בדרך שלך, לאט אבל בטוח. כל פעולה זה רעש עצום בשמיים".