מגי טביבי מבהירה: "לא אמליץ על מסעדה לא כשרה"

מגישת החדשות של ערוץ 14 בילתה לאחרונה בחופשה באילת. לאחר בקשות מעוקביה היא המליצה על המלון בו שהתה ועל מסעדה בשרית בתחומו ומיהרה להבהיר, "לא יושבת או אוכלת במקומות לא כשרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 10:00 י בסיון התשפג

מגי טביבי מבהירה: "לא אמליץ על מסעדה לא כשרה"
מגי טביבי, צילום: יחצ

אשת התקשורת והמגישה מגי טביבי מרבה לשתף את מאות אלפי עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה בחוויות מחייה, בנוסף לדברי תורה רבים אותם היא מעלה. אתמול (ב') העלתה, לבקשת עוקביה, סטורי מחופשה במלון באילת ושאלה של אחד העוקבים הביאה אותה להבהרה חשובה.

מגי טביבי: "לא אמליץ על מסעדה לא כשרה"

לאחר ששבה מהחופשה התפנתה טביבי לענות לשאלות עוקביה ולשתף חוויות. אחד מהדברים עליהם נשאלה היה כמובן נושא האוכל, והמגישה המליצה בחום על מסעדת שף צרפתית בשרית הנמצאת בבית המלון, אותה הגדירה כמותאמת ל"אוהבי הטעם והחך". מיד לאחר מכן, טביבי מיהרה לפרסם הבהרה בה כתבה כי המסעדה כשרה והדגישה, "גילוי נאות, לא יושבת או אוכלת במקומות לא כשרים ולכן לא אמליץ עליהם", והוסיפה, "לא חסר מקומות טובים וטעימים ששומרים על כשרות".

מלון הרודס באילת. ארכיון

מלון הרודס באילת. ארכיון צילום: Moshe Shai/Flash90

"כל אחד מאיתנו מקבל את מה שמגיע לו"

כזכור לפני כשבועיים בפרויקט מיוחד של אתר כיפה לחג השבועות, שיתפה טביבי כי המצווה מעשרת הדיברות אליה היא הכי מתחברת היא "לא תחמוד". לסיכום דבריה כתבה, "כל אחד מאיתנו מקבל את מה שמגיע לו. לא בכדי נאמר, "גּוֹל עַל-יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּבְטַח עָלָיו, וְהוּא יַעֲשֶׂה" (תהילים לז). אדם שמאמין שהשם איתו ושם בו את מבטחו, תמיד יהיה מאושר בחלקו. רק במצב דברים זה של הודיה וצניעות עיניים נוכל לקבל ביד פתוחה. גם את האחר".