צדיקה: זו התפילה שבה מגישת הטלוויזיה חותמת כל מהדורה

העיתונאי ישי כהן, חשף באיזו תפילה חותמת מגישת ערוץ 14, מגי טביבי, כל סיום מהדורה: "שוב ושוב עד היציאה מהאולפן. לזה לא ציפיתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/23 08:27 כג באדר התשפג

צדיקה: זו התפילה שבה מגישת הטלוויזיה חותמת כל מהדורה
מגי טביבי, צילום: Omermantzur/cc-by

מגי טביבי פרצה לחיינו בתכנית הריאליטי "האח הגדול", אך מאז עברה דרך ארוכה והתברגה כמגישת המהדורה המרכזית בערוץ 14. האינסטגרם שלה צמח עם מאות אלפי עוקבים, והיא מרבה לשתף בו קטעים מהמדורה ואף דברי תורה.

בתוך כך, עיתונאי כיכר השבת, ישי כהן, חשף בעמוד הטוויטר שלו איזו תפילה חותמת טביבי בכל סיום מהדורה. "הערב התארחתי לראשונה במהדורת המרכזית של 'ערוץ 14'. בסיום המהדורה, אני שומע את המגישה מגי טביבי ממלמלת משהו. חשבתי היא בטלפון. אבל לא. מרים את הראש להבין מה היא רוצה. ואז שומע אותה חוזרת על פרק ק' בתהילים, 'מזמור לתודה'. שוב ושוב עד היציאה מהאולפן. לזה לא ציפיתי", כתב כהן.

אולפני ערוץ 14

אולפני ערוץ 14 צילום: יח"צ ערוץ 14

מגישת ערוץ 14 תוקפת את הממשלה: "אין ולו אישה אחת"

נזכיר כי ביום האישה שצוין בשבוע שעבר, התייחסה מגי טביבי בפוסט שהעלתה לאינסטגרם לנתונים על מקומם של נשים במרחב הציבורי ולא היססה למתוח ביקורת גם על הממשלה ועל מיעוט הנשים בתפקידי מפתח. "השנה היא 2023 ובמשרדי הממשלה אין ולו אישה אחת המכהנת בתפקיד מנכ"לית. זו אותה שנה בה בממשלה יש 6 שרות או לחלופין רק 14 נשים העומדות בראש רשות מקומית מתוך 257 רשויות".

הפוסט המלא של מגי טביבי: