כוכבת הריאליטי נשברת: הסייעת המחליפה הרביצה לבן שלי

כוכבת הריאליטי מירן בוזגלו שמעה על מקרים מזעזעים בחדשות, אבל היא לא האמינה שזה יקרה גם לה. בסרטון חשוף באינסטגרם היא שיתפה על האלימות שחווה בנה בגן, ונשברה, "לדמיין אותו בסיטואציה הזאת,  זה גומר אותי כל פעם מחדש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/23 17:25 ט בסיון התשפג

כוכבת הריאליטי נשברת: הסייעת המחליפה הרביצה לבן שלי
מאור ומירן בוזגלו, צילום: Ben Dori/FLASH90

מירן בוזגלו מוכרת בעיקר בזכות השתתפותה בתכנית הדוקו-ריאליטי "הבוזגלוס", בה משתתפים בני המשפחה. מירן היא אשתו של מאור בוזגלו, שעד לפרישתו לאחרונה היה אגדת כדורגל מוערכת מאוד. לזוג ארבעה ילדים משותפים, והיום (ב') האם המודאגת החליטה לחשוף מקרה מזעזע שהתרחש בגן של בנה לאיו. "כבר כמה ימים שהלב שלי כבד", כתבה כוכבת הריאליטי, "לא רציתי לפרט כדי לא לזעזע אתכם ואת עצמי, כי אפילו קשה לי לחזור על זה".

"לדמיין אותו בסיטואציה הזאת,  זה גומר אותי כל פעם מחדש"

בקול נשבר בוזגלו התיישבה מול המצלמה וגוללה את הרגע שבו בנה סיפר לאחיו, "הסייעת המחליפה שהייתה היום בגן הרביצה לי". הבן הקטן סיפר בפירוט ובדיוק את המקרה שוב ושוב, "קשה לי אפילו לספר את זה", הודתה כוכבת הריאליטי. "אנחנו שומעים כל הזמן מקרים בחדשות, פתאום כשזה הילד שלי אני לא יודעת איך להתמודד, איך להתנהג".

בוזגלו תיארה את המקרה אל מול המצלמה. ילדי הגן שהו בחוץ עם הגננת הקבועה, ולאיו נכנס פנימה למלא מים. הסייעת המחליפה הייתה באמצע לנקות את השירותים ולבוזגלו הקטן נשפכו מעט מן המים. "זה כנראה ממש עצבן אותה", אמרה האם, "והיא עשתה את מה שעשתה". אחותו של לאיו, שיין, נכנסה לגן בזמן שאחיה בכה וצעקה על הגננת. "לדמיין אותו בסיטואציה הזאת, בחוסר אונים הזה, זה גומר אותי כל פעם מחדש", האם נשברה אל מול המצלמה.

"משכה לי בחולצה, צבטה אותי בגב וגם דפקה לי את הראש בקיר"

 

בסרטון האחרון ששיתפה כוכבת הריאליטי, היא צילמה את לאיו הקטן משחזר את הסיטואציה. "היא משכה לי בחולצה, צבטה אותי בגב וגם דפקה לי את הראש בקיר", סיפר הילד, וחזר על כך שוב ושוב. לבוזגלו היה חשוב להעביר להורים הצופים את המסקנה מהמקרה שלה, תקשיבו לילדים, תשאלו כל הזמן, תהיו קשובים".