כוכבת הריאליטי מתוודה: "אנחנו שומרים נידה"

מירן בוזגלו, כוכבת הריאליטי ואשתו של שחקן הכדורגל לשעבר, ערכה בחשבון האינסטגרם שלה "שאלות ותשובות" וחשפה על שמירת הנידה של הזוג ועל החלום לשמור שבת במלואה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/23 18:04 כו באדר התשפג

כוכבת הריאליטי מתוודה: "אנחנו שומרים נידה"
שמירת נידה, אילוסטרציה, צילום: שאטרסטוק

מירן בוזגלו התפרסמה בדוקו-ריאליטי "הבוזגלוס", העוסק במשפחת הכדורגלנים המצליחה, בראשה יעקב בוזגלו שהפך לדמות מוכרת ומשעשעת. מירן, מעצבת גבות ואשתו של כדורגלן העבר מאור בוזגלו, הפכה לאחת הדמויות הדומיננטיות בסדרה, והאינסטגרם שלה הגיע למאות אלפי עוקבים.

מירן בוזגלו חשפה כי היא ומאור שומרים נידה

בשאלות ותשובות שערכה בסטורי שלה, התקבלה שאלה האם היא ובעלה מאור שומרים נידה. בוזגלו השיבה בחיוב, "כן", הודתה, "שש שנים בערך". הוידוי של בוזגלו מגיע לא הרבה אחרי סערת הנידה המטלטלת, במסגרתה מפורסמות רבות פרסמו כי הן שומרות נידה, פרסום שהתגלה בהמשך כממומן. לאחר הפרסומים, בוזגלו מיהרה להבהיר בסטורי, "ברור שזה לא ממומן", כתבה, "אני משתפת אתכן מרצון ושמחה שאתן מתחזקות מזה".

בהמשך נשאלה לגבי שמירת השבת, והשיבה, "חלום שלי לשמור את השבת במלואה ובאופן קבוע". בוזגלו שיתפה כי יש שבתות שהיא שומרת במלואן ויש שבתות שבהן היא נוסעת עם מאור והילדים. "שלום בית קודם לכל", הסבירה, "אני מקווה שיום אחד גם המשפחה שלי תהיה איתי בזה".