עוד לפני שהוציאה רישיון: המתנה החדשה שנועה קירל קיבלה

במסגרת תפקידה כשגרירת מותג הרכב פיג'ו, הזמרת הצעירה קיבלה היום את הרכב הכחול שרכשה עוד לפני השתתפותה באירוויזיון. המכונית החדשה בצבע כחול ועם מספר אירוני במיוחד, אך יש רק בעיה אחת: לנועה אין רישיון

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/23 11:51 ט בסיון התשפג

עוד לפני שהוציאה רישיון: המתנה החדשה שנועה קירל קיבלה
נועה קירל, צילום: תומר לשר

נועה קירל בת ה-22 הספיקה לככב בסדרה על חייה בת חמש עונות, להוציא עשרות להיטים שכבשו את תחנות הרדיו ואת רחבות הריקודים, לשפוט בתכנית ריאליטי, לייצג את מדינת ישראל באירוויזיון, לשמש כפרזנטורית של חברות ולהפתיע עם הישגים נוספים כל פעם מחדש, אבל דבר אחד אין לה: רישיון. כנראה בגלל העומס העצום שיש לה והשילוב בין משימות רבות, קירל עדיין בשלב לימודי הנהיגה.

האוטו החדש של נועה קירל

האוטו החדש של נועה קירל צילום: peugeot_il_official

למרות שאין לה רישיון - נועה קירל קיבלה רכב חדש

למרות זאת, ובאופן אירוני ממש, הזמרת הצעירה קיבלה היום (ב') מכונית חדשה. את הרכב קירל רכשה עוד לפני השתתפותה באירוויזיון, וקיבלה אותו במסגרת תפקידה כשגרירת מותג הרכב פיג'ו. המכונית של קירל היא פיג'ו 208 חדשה, ברמת אבזור GT ובצבע כחול. מספר הרישוי של הרכב, שהגיע לארץ טרם האירוויזיון, מתחיל בספרות 23, שהיו מספר ההצבעה של קירל בגמר. למרות שלא תוכל לנהוג בו עד שתשיג את רישיון הנהיגה שלה, קירל תוכל ליהנות מצירוף המקרים המשעשע.

נעמה ביטון, סמנכ"לית השיווק של קבוצת לובינסקי, מסרה, "אנחנו מתרגשים לחגוג ביחד עם נועה את הזכייה באירוויזיון וגאים לראות אותה עם הרכב החדש שרכשה. נועה מייצגת את ערכי האריה של פיג'ו, ווינרית, מובילה ופורצת דרך. אנחנו מאחלים לה שתיסע בדרכים טובות, בזהירות ובבטחה".