עדן בן זקן מרגיעה: "שלא יהיו לכם טעויות"

אחרי שהזמרת רכשה בית יוקרתי בדובאי, היא הסבירה מדוע החליטה להשקיע דווקא באמירות והרגיעה את העוקבים המודאגים: "שלא יהיו לכם טעויות, אני לא עוזבת את המדינה המושלמת שלנו לעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/23 08:42 ט בסיון התשפג

עדן בן זקן מרגיעה: "שלא יהיו לכם טעויות"
עדן בן זקן, צילום: ערן לוי

לפני כשבועיים הודיעה נודע כי הזמרת המצליחה, עדן בן זקן, רכשה נכס חדש בדובאי - בעלות של ארבעה מיליון שקלים. אתמול בלילה (א') הרגיעה בן זקן את העוקבים המודאגים שלה והבהירה כי אינה הולכת בדרכו של הקולגה עומר אדם - שעבר להתגורר לתקופה באמירות, והסבירה שהבית שרכשה נועד להשקעה כלכלית ולא עבור רילוקישן משפחתי.

" אני לא עוזבת את המדינה המושלמת"

"איש חכם פעם אמר לי 'תשקיעי את הכסף שלך בקירות ולא בשטויות'", כתבה בן זקן בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בתשובה לשאלת אחד מעוקביה. "אני מתה על דובאי וכבר הרבה זמן שרציתי לקנות שם משהו להשקעה עד שמצאתי. אבל שלא יהיו לכם טעויות, אני לא עוזבת את המדינה המושלמת שלנו לעולם".

דובאי, איחוד האמירויות

דובאי, איחוד האמירויות צילום: shutterstock

כזכור, על פי חשיפת "גיא פינס", הבית החדש של בן זקן עלה מיליון דולר - קרוב ל- 4 מיליון שקלים. לפרויקט בו רכשה את הנכס החדש קוראים "מיקונוס", על אף שהוא בכלל בדובאי, אולי בשל הריזורט היווני המרשים שנמצא מתחת לבית. הנכס החדש של הזמרת כולל שתי קומות וארבעה חדרי שינה, חניה, גינה ומרפסת.