קנתה בית ב-4 מיליון שקלים: השכנה החדשה של עומר אדם

עומר אדם - אחריך: הזמרת המצליחה עדן בן זקן קנתה בית חדש בדובאי, כך נחשף בגיא פינס. הנכס היוקרתי עלה לה ארבעה מיליון שקלים, וכולל שתי קומות, ארבעה חדרי שינה חניה, גינה ומרפסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/23 21:56 כו באייר התשפג

קנתה בית ב-4 מיליון שקלים: השכנה החדשה של עומר אדם
עדן בן זקן, צילום: ערן לוי

הזמר המצליח עומר אדם, עבר לאחרונה עם בת זוגו, הדוגמנית יעל שלביה, לאמירות היוקרתית- דובאי.  כנראה שהמעבר המתוקשר שעשה הזמר גרם לקולגה הפופולרית שלו, הזמרת עדן בן זקן, לקבל החלטה דומה ולרכוש בית בדובאי בעצמה. 

המחיר: ארבע מיליון שקלים

מסתבר שהסיבה לביקור האחרון של הזמרת, בעלה, בנה וביתה באמירות הייתה לצורך רכישת הבית. על פי חשיפת "גיא פינס", הבית החדש של בן זקן עלה מיליון דולר - קרוב ל- 4 מיליון שקלים. לפרויקט בו רכשה את הנכס החדש קוראים "מיקונוס", על אף שהוא בכלל בדובאי, אולי בשל הריזורט היווני המרשים שנמצא מתחת לבית. הנכס החדש של הזמרת כולל שתי קומות וארבעה חדרי שינה, חניה, גינה ומרפסת. 

עדן עם בעלה והבן הבכור

עדן עם בעלה והבן הבכור צילום: באדיבות שרית הפקות

נזכיר שלאחרונה משפחתה של בן זקן התרחבה, ותינוקת חדשה הצטרפה למשפחה. עדן החליט לקרוא לביתה עמנואל, וחשפה את השם בדרך יצירתית: בסרטון שפרסמה הזמרת מככב בנם הבכור של הזוג, מישל. הקטן נשאל לשמותיהם של אימו ואביו, ולאחר שעונה נכונה הוא נשאל לשמה של אחותו הקטנה. "עמנואל", משיב הקטן בהתלהבות.